هشت نفر از مرزبانان آذربایجان غربی در درگیری با تروریست‌های مزدور به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۷۲

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت نفر از مرزبانان غیور و جان بر کف کشورمان در تعاقب اقدام ناجوانمردانه اشرار تروریست در منطقه چالدران آذربایجان غربی با عرض تسلیت به خانواده‌های این عزیزان گفت: این مرزبانان در درگیری با تروریست‌های مزدور عصر جمعه، جان خود را در دفاع از حریم میهن عزیزمان ایران فدا کردند. سردار منتظرالمهدی افزود: ساعاتی پس از وقوع این حادثه، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر شدندو پیگیر موضوع هستند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.

در این درگیری استوار دوم حمید حاجی‌زاده از خوی، استواریکم محبوب نوری‌اصل از خوی، استوار دوم مهدی حسین‌زاده از پلدشت، سرباز وظیفه مهدی کلته از گمیشان استان گلستان با پایه خدمتی مهر 96، سرباز وظیفه امیر قربانی از میانه با پایه خدمتی خرداد96، سرباز وظیفه محمد حسین‌زاده از گوهردشت با پایه خدمتی دی 95، سرباز وظیفه سعید گلابی از بناب با پایه خدمتی فروردین 96 و سرباز وظیفه عباس قادری از بناب با پایه خدمتی خرداد 96 به شهادت رسیدند.

ساعت 10 صبح امروز، پیکر شهدا از شهرستان خوی تشییع و سپس به زادگاهشان منتقل می‌شوند. همچنین سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در منطقه درگیری، تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها