پس از موفقیت اپلیکیشن‌های حمل‌ونقل در زمینه جابه‌جایی مسافر و بسته‌های پستی، نوبت به اپلیکیشن درخواست کامیون و تریلی به‌صورت آنلاین هم رسید.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۹۵
اپلیکیشن درخواست کامیون و تریلی هم به بازار آمد

بارها در گزارش‌های خبری به این معضل پرداخته شده است که رانندگان وسایل نقلیه سنگین به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات مشتریان و بارها، ساعت‌ها و بلکه روزهای متعددی را بدون کار از دست می‌دهند و در انتظار کسب اطلاعات از بارها یا شرکت های باربری، منتظر می‌مانند.

"
شرکت داده‌پردازان هومان کاوش" از اپلیکیشنی به نام "زینگ" رونمایی کرده است که شرکت‌ها، انبارداران، ترخیص‌کاران گمرک، معدن‌داران و حتی افراد عادی از قبیل کشاورزان و باغداران و مردم عادی نیز در سراسر کشور می‌توانند از طریق آن، به‌صورت آنلاین، درخواست خود را برای اعزام کامیون و تریلی، ثبت کنند.

به گفته مسؤولان این شرکت، اپلیکیشن "زینگ" با پشتوانه یک سال تحقیق و بررسی در زمینه حمل‌ونقل داخلی ایران، به‌گونه‌ای طراحی شده است که بدون دخالت در فرایندهای رایج و قانونی باربری بین‌شهری، باعث تسهیل دسترسی رانندگان و سفارش‌دهندگان بار به یکدیگر می‌شود.

از ویژگی‌های قابل توجه این اپلیکیشن، می‌توان به قابلیت برگزاری مناقصه بین رانندگان، صدور بارنامه و بیمه‌نامه قانونی در سراسر کشور با همکاری با بیش از 450 شرکت رسمی باربری، امکان رصد کردن بار روی نقشه و اطلاع از مراحل تحویل بار، سازگاری با سامانه‌های قیمت‌های مصوب و سامانه نوبت‌دهی در بنادر و گمرک‌ها، پشتیبانی فنی تمام‌وقت در مرکز مجهز پاسخگویی تلفنی و از همه مهم‌تر، حذف پورسانت‌های غیرمتعارف در حمل و نقل اشاره کرد.

این اپلیکیشن، هم‌اکنون فعالیت خود را با عضویت 7500 راننده و 1200 سفارش‌دهنده عمده در سراسر کشور آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌شود با تأثیر مثبتی که در صرفه‌جویی زمان برای رانندگان و همچنین اقتصادی‌شدن هزینه‌های حمل‌ونقل هم برای مشتریان و هم برای رانندگان دارد، رشد چشمگیری داشته باشد.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات کار با این اپلیکیشن و دریافت آن می‌توانند با مراجعه به نشانی http://zingapp.ir یا کانال https://t.me/zingapp در فضای مجازی یا جست‌وجو در بازار، اقدام به نصب و استفاده از آن نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها