تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته یازدهم لیگ برتر برابر میهمانش صنعت نفت آبادان شکست خورد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۹۱
شکست صنعت نفت آبادان مقابل گسترش فولاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان بازی گسترش فولاد تبریز با یک گل به پیروزی رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که برای صعود به رده ششم جدول رده بندی نیاز به پیروزی در این دیدار را داشت از همان دقایق ابتدایی حمله را در دستور کار خود قرار داد اما در دقیقه سه روی اشتباه خط دفاعی اش غافلگیر شد و دروازه خود را باز شده دید.

در دقیقه سه پیمان بابایی روی اشتباه مسعود ابراهیم زاده مدافع صنعت نفت با شوتی دقیق تنها گل این دیدار را برای تیم گسترش فولاد تبریز به ثمر رساند.

نفتی ها بعد از گل خورده فشار حملات خود را افزایش دادند و بازی کاملا دفاعی شاگردان فیروز کریمی آنها را از رسیدن به امتیاز در خانه خود محروم کرد.

مهدی مرجان زاده به کمک های جلیل شعرانی و فرهاد مرودی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
محسنی سیدی و مصطفی سالاری از تیم گسترش فولاد تبریز و جاسم کرار از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار(59- میلاد جهانی،87- رضا جبیره)، کرار جاسم، زبیر نیک‌نفس(77- محمد شادکام)، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا به میدان رفت.

گسترش فولاد تبریز نیز با ترکیب:فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی(88- سید محسن حسینی)، ادسون هنریکه، پیمان بابایی(86- عرفان افراز)، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی و امید جهانبخش(78- علیرضا چراغعلی) بازی کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها