فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: استکبار جهانی و ایادی‌اش می‌خواستند عراق را تکه تکه کرده و توانایی‌های بالقوه مبارزه با صهیونیسم را بشکنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۹۶
اظهارات سردار پاکپور در باره لجبازی مسئولین اقلیم کردستان عراق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،‌سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه طی سخنانی در اجلاس شهدای پیشمرگ مسلمان کرد و عشایر که در مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: وقتی از قول شهید بزرگوار محمد بروجردی گفته می‌شود که باید با وضو وارد کردستان شوید، این به آن معناست که وجب به وجب این منطقه با خون شهیدان دفاع و حفاظت شده است.

پاکپور افزود: پیشمرگان مسلمان کرد وضعیت ویژه‌ای در منطقه داشته‌اند. هم خودشان برای ایجاد امنیت می‌جنگیدند و هم خانواده‌های آنها مورد تهدید ضد انقلاب قرار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه مجاهدت‌های بسیجیان بومی و مبارزه با عناصر تروریست و ضد انقلاب در دهه اخیر ادامه همان فداکاری و مجاهدت‌های پیشمرگان مسلمان کرد در دهه اول انقلاب است، تصریح کرد: تجزیه کشورهای مسلمان ضعیف و وابسته کردن آنها یکی از راهبردهای آمریکا در دهه اخیر بوده است که شروع آن از جنگ 33 روزه بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: سیاست استکبار جهانی تجزیه کشورهای مسلمان به کشورهای کوچک، ضعیف و وابسته بود.

پاکپور در ادامه به موضوع همه‌پرسی اخیر در اقلیم شمال عراق اشاره کرد و گفت: این همه‌پرسی نیز از همان راهبرد تبعیت می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی‌اش می‌خواستند عراق را تکه تکه کرده و توانایی‌های بالقوه مبارزه با صهیونیسم را بشکنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد:‌ مسئولیت جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها نسبت به این توطئه هشدار داده و آن را به مسئولین اقلیم شمال عراق نیز گوشزد کردند اما مسئولین اقلیم با لجبازی و تحت تاثیر القائات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها این حرکت خطرناک را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص نتیجه این اقدام گفت: اتفاقاتی که بعد از همه پرسی در اقلیم شمال عراق افتاد میخ محکمی بر تابوت صهیونیست‌ها در منطقه و جهان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها