رییس کلانتری ۱۳۱ شهرری از دستگیری چهار عضو یک باند سرقت لوازم خودرو خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۲۳
جزییات انهدام باند سارقان لوازم خودرو در شهرری

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ محمد کالوسی گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس کلانتری ۱۳۱ شهرری پیرامون فعالیت های مجرمانه چهار عضو سابقه دار یک باند سرقت لوازم خودرو، مشخص شد که این افراد به تازگی ضمن تشکیل باند، اقدام به سرقت لوازم خودرو در محدوده های شهرری و اطراف آن می کنند.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه یافت تا این که سوابق متهمان و مخفیگاه آنها شناسایی و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که بلافاصله دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر شد، متعاقب آن، تیم های عملیاتی با هماهنگی های انجام شده به محل اختفای متهمان اعزام و طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم را در مخفیگاه مذکور دستگیر کردند.

سرهنگ کالوسی ادامه داد: طی بازرسی انجام شده از محل نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله، ۶ دستگاه باند خودرو، یک دستگاه ضبط و پنل خودرو، یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتور و تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری عنوان داشت: متهمان در بازجویی ها به ۲۵۰ فقره سابقه سرقت اقرار کردند که پس از آن پرونده تکمیل و به دادسرای ناحیه ۲۰ شهرری ارسال شد.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها