بهنام احمدپور مبارکه، مدیر رادیو ایران معتقداست:« بچه‌های رادیو عادت دارند با کمترین امکانات کار کنند، ولی امید می‌رود شرایط مالی سازمان بهتر شود تا بودجه بیشتری در اختیار معاونت صدا قرار گیرد.»
کد خبر: ۱۰۸۹۱۶۲

بهنام احمدپور، مدیر رادیو ایران درباره بودجه رادیو و انتظارات از معاون جدید صدای رسانه ملی به مهر گفت: مشکل بودجه رادیو، چیزی جدا از باقی بخشهای سازمان صداوسیما نیست. سازمان مثل بسیاری دستگاههای دیگر با مشکل جدی مالی مواجه است و شاید از خیلی از این دستگاهها مشکلاتش جدیتر و سنگینتر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این که تولید در رادیو از تلویزیون کمهزینهتر است، شاید کمتر هم آسیب دیده باشد؛ ولی اگر امکانات بیشتر فراهم باشد، خلاقیت بیشتری برای ظهور و بروز پیدا خواهد شد. با برنامهریزی آقای شاهآبادی، معاون جدید صدا امیدواریم سال آینده این مشکلات کمتر شود.

احمدپور عنوان کرد: بچههای رادیو عادت دارند با کمترین امکانات کار کنند و فکر میکنم امسال را با هر سختی که هست، پشت سر بگذاریم. امیدوارم سال آینده شرایط سازمان در درجه اول بهتر شود و در مرحله دوم رادیو بتواند سهم بهتری از بودجه سازمان در اختیار بگیرد.

حمیدرضا افتخاری، مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره برنامههای طنز این شبکه و این که چقدر میتوانند مثل سابق به برند تبدیل شوند، اظهار کرد: پایه اصلی برنامههای طنز، متن است. باید روی متن کار کرد تا هنرمندان هم بتوانند بخوبی از پس آن بربیایند.

وی عنوان کرد: ما در این دو ماه محرم و صفر که برنامههای طنز شبکه متوقف شد، جلسات مشاوره بسیاری داشتیم و سعی کردیم گروه نویسندگان برنامهها را تقویت کنیم و اتاق فکر به صورت جدیتر دنبال شود.

وی در پایان گفت: تلاش شد آیتمهای جدید متناسب با نیاز روز جامعه به برنامهها اضافه کنیم و قرار است یک آیتم با نام قبیله به برنامه رادیو جمعه افزوده شود که تعدادی از هنرمندان، سران این قبیله را تشکیل میدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها