لژیونر شدن دو بازیکن ایرانی در لیگ مالدیو برای خیلی‌ها این پرسش را به وجود آورد که چرا مالدیو. آن هم برای زینب گیوه و مائده برهانی که فصل پیش در لیگ بلغارستان بازی کردند. از بازی در تیم والیبال شومن کلاب تا رفتن به مالدیو چه اتفاقاتی برای دو ملی پوش والیبال بانوان افتاده است که سر و صدای زیادی به پا کرد. بهتر است یکی از این دو بازیکن توضیح بدهد.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۴۰

مائده برهانی می‌گوید: دقیقا از زمانی که از بلغارستان آمدیم و حتی وقتی در شومن کلاب بلغارستان بازی می‌کردیم، با تیم‌های دیگر اروپایی و آسیایی رایزنی می‌کردیم تا فصل بعد بتوانیم خارج از کشور بازی کنیم. پیشنهادهایی از ترکیه، بلژیک، اسپانیا، فنلاند داشتیم، اما نپذیرفتیم برای آنها بدون حجاب به میدان برویم. هدف ما بازی با پوشش اسلامی است.

ملی‌پوش والیبال درباره آشنایی خود با والیبال مالدیو می‌گوید: مالدیو کلا ورزشی قوی ندارد. والیبال را هم تازه شروع کردند و همه چیز آنها به رده‌های پایه مربوط می‌شود. آنها قصد دارند تورنمنتی در کشور خود برگزار کنند و هدفشان هم این است که از هر کشوری که در آسیا بازیکنان خوب دارد، بازیکن بگیرند. بر این اساس، برای من و زینب گیوه دعوت‌نامه فرستادند. این تورنمنت 20 روز بیشتر طول نمی‌کشد و پس از آن به ایران برمی‌گردیم.

برهانی با اشاره به اوضاع تیم ملی والیبال بانوان و این که قرار است دوباره فدراسیون والیبال مربی زن خارجی استخدام کند، می‌گوید: صد در صد مربی خارجی مفید است. حضور خانم مایدا چیچیچ (سرمربی اسبق و اسلوونیایی تیم ملی والیبال بانوان) سبب شد نگاه‌ها به تیم ملی تغییر کند. والیبال بانوان ایران در یک سال، مسیر خوبی را با او طی کرد. بحث دیگر بحث فنی است. قطعا فدراسیون کسانی را دعوت می‌کند که رزومه خوبی داشته باشند. آرزو می‌کنم والیبال بانوان از این نابسامانی دربیاید و حداقل کمی با برنامه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها