دونالد ترامپ در حساب توییتر خود اعلام کرد پس از ماه‌ها تحقیقات پرهزینه مشخص شد که هیلاری کلینتون با روسیه در ارتباط بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۹۴
ترامپ: هیلاری با روس‌ها در ارتباط بود نه من!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته باز هم جنگ لفظی با هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را ادامه داد و در حساب توییتر خود نوشت: هم اکنون پس از ماه ها تحقیقات پر هزینه مشخص شده که تیم ترامپ هیچ ارتباطی با روسیه نداشته است، بلکه هیلاری کلینتون با روسها در ارتباط بوده است.

به نظر می رسد دونالد ترامپ با نوشتن این توییت به اتهاماتی اشاره می کرد که پیشتر به کلینتون وارد شده بود. پیش از این مشخص شد بنیاد کلینتون در سال 2010 در ازای فروش معادن اورانیوم آمریکا به یک شرکت کانادایی که متعلق به شرکت «روس اتم» روسیه است، رشوه دریافت کرده است.

چند روز پیش هم مشخص شد که پرونده ای که رئیس جمهور آمریکا را به داشتن ارتباط با روسها متهم می کند، از سوی کمیته ملی حزب دموکرات و کمپین هیلاری کلینتون تأمین مالی شده است. گزارشها حاکی از آن است که یکی از اعضای کمپین هیلاری کلینتون و کمیته ملی حزب دموکرات به شرکت تحقیقاتی «فیوژن جی پی اس» مستقر در واشنگتن پول داده است که تحقیقات در این خصوص را انجام دهد. پس از آماده شدن گزارش مربوط به ارتباط تیم ترامپ با مقامات روس، این موضوع در ماه ژانویه در وبسایت «باز فید» منتشر شد.

کلین کانوی، مشاور دونالد ترامپ روز گذشته در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کرد که کمیته ملی حزب دموکرات میلیونها دلار را برای پرونده سازی در خصوص ارتباط تیم ترامپ و مقامات روس صرف کرده است.

افشای این اطلاعات در حالی آغاز شده است که هیلاری کلینتون یک تور جهانی برای معرفی کتاب خود با نام «چه اتفاقی افتاد؟» که در خصوص حاشیه های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا است، آغاز کرده است. ترامپ پیشتر کتاب جدید کلینتون را به سخره گرفته بود.

از زمان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016، جنگ لفظی میان کلینتون و ترامپ آغاز شده است. هیلاری کلینتون پیش از این هم از لفاظی های ترامپ در توییتر انتقاد کرد و گفت خطرناک ترین کاری که ترامپ انجام می دهد بیان نظرات سیاسی در حساب توییتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها