گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا این حق را به خود می دهد که به مسئولان پاری سن ژرمن پیشنهاد بدهد هم تیمی او کاوانی را بفروشند و به جایش یکی از بازیکنان مورد علاقه او را به ترکیب تیم اضافه کنند.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۶۰
نسخه جدیدی که نیمار برای پاری سن ژرمن پیچید /فهرست اختیارات عجیب ستاره برزیلی

به گزارش جام جم آنلاین ، نیمار شب گذشته بدون استفاده از نیمار که محروم است با نتیجه 3 بر صفر بر نیس غلبه کرد. اما پاری سن ژرمن حتی اگر در غیاب نیمار 10 گل به تیم های قدرتمند دیگر هم بزند باز هم این نیمار است که دردانه پاریسی ها محسوب می شود. فهرست اختیارات نیمار در این تیم پاریسی به یک بحران برای سایر هم تیمی هایش تبدیل شده است. بر اساس گزارش نشریه اکیپ در تمرینات کسی حق ندارد روی نیمار تکل برود و یا خطای خشن روی او انجام دهد. نیمار تنها کسی است که می تواند پزشک مخصوص و فیزیوتراپ داشته باشد و دیگران چنین حقی ندارند. قانون جدید و عجیب سران پاری سن ژرمن نیز خبر ساز شده است. از این پس کسی حق ندارد با نیمار دعوا کند و اگر مشکلی با نیمار دارد باید به باشگاه بگوید نه خود او! این مورد آخر از دعوای او با کاوانی بر سر زدن ضربه پنالتی می آید.

اما بر اساس آخرین اخبار نیمار که حالا حیطه گسترده ای برای اختیارات دارد به باشگاه پیشنهاد داده کاوانی را بفروشند و به جایش کریم بنزما را از رئال مادرید بخرند.

نیمار چند روز پیش با امری سرمربی پاری سن ژرمن هم مشکل پیدا کرده بود و بعید نیست تا چند روز دیگر دستور به اخراج او هم بدهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها