در گفتگو با جام جم آنلاین اعلام شد:

تصمیم گیری شورای شهر درباره تبلیغات روی اتوبوس ها

عضو شورای شهر تهران در خصوص وجود تبلیغات بر روی بدنه و شیشه های اتوبوس ‌های تردد شهری که به دلیل دیده نشدن بیرون، اعتراضات برخی از شهروندان را برانگیخته است، گفت: هفته آتی در شورای شهر در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد .
کد خبر: ۱۰۸۶۵۸۸
تصمیم گیری شورای شهر درباره تبلیغات روی اتوبوس ها

الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین؛در خصوص اعتراض شهروندان به تبلیغات روی بدنه و شیشه اتوبوس های شرکت واحد، گفت: در تبلیغات محیطی، بخش های مختلف وجود دارد که در دست پیمانکاران مختلفی است. در این خصوص شورای شهر، نظارت های خود را انجام می دهد. اما این ایام به دلیل تغییر و تحولات در شورای چهارم به پنجم و به‌ تبع نماینده شورای شهر و یا ستاد شورای مرتبط به تبلیغات شهری، ستادی در این خصوص هنوز معرفی و تعیین نشده است.

وی با تاکید بر اینکه چسباندن برچسب ها در بدنه و شیشه های اتوبوس‌ها، محیط شهر را زیبا می کند، گفت: تصمیم گیری در خصوص معیارهای زیبایی شهری نیازمند یک بررسی و ارزیابی دقیق، است، اما در این موضوع که بخش زیادی از این تبلیغات تجاری بوده و نمی تواند بحث زیبایی باشد، شکی نیست.

فخاری با اشاره به اینکه باید حسابرسی های این گونه از تبلیغات را بررسی کنیم،گفت:در همین روزها، اعضای شورا در ستاد تصمیم خواهند گرفت. ولی متاسفانه بخشی از این بحث تغییر و تحولی است که در این چند ماه در شورای شهر داشتیم، به همین دلیل هم پیگیری مشخص و موضوعی صورت نگرفته است. البته شورا پیگیر این مسئله است که از فضای مشاع و محیطی شهری که حق همه مردم است به درستی و در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم استفاده شود.

نعمت الله سوری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها