عاملان قتل مادربزرگ و نوه در خیابان جماران تهران در مجموع به سه‌بار قصاص محکوم شدند.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۶۶
3 بار قصاص برای عاملان جنایت در جماران +عکس

به گزارش جام‌جم، 23 آبان 94، جسد اکرم 78 ساله و نوه 29 ساله‌اش وحید در یکی از خانه‌های خیابان جماران کشف شد.

با اطلاع پلیس از ماجرا، تحقیقات میدانی آغاز و مشخص شد عروس خانواده با همدستی پسرعموی شوهرش، مادربزرگ و شوهرش را کشته است. آنها پس از دستگیری به زندان افتادند و هفته گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه دادگاه، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس ناهید 29 ساله در جایگاه ایستاد و با قبول اتهام مشارکت در قتل مادربزرگ، گفت: «شوهرم با زنان دیگر ارتباط داشت. سر همین قضیه با هم به اختلاف خوردیم و من از خانه قهر کردم. روز حادثه، به پسرعموی شوهرم، داوود گفتم به خانه‌مان بیاید تا درباره اختلافم با وحید حرف بزنیم. وقتی آمد شوهرم هم سر رسید. آنها با هم درگیر شدند. من هم چاقوی پشت آینه را برداشتم و برای دفاع از خودم ضربه‌ای به پهلوی وحید زدم. در این لحظه، اکرم ـ مادربزرگ‌ـ از طبقه بالا آمد. وقتی دست خونی مرا دید، هل کرد. می‌خواست داد و فریاد کند، سعی کردم دستم را جلوی دهانش بگیرم اما چاقو به او هم خورد. داوود روی شوهرم افتاده بود. به سمتشان رفتم و دو ضربه دیگر به وحید زدم که یکی از آنها به چشمش خورد. بعد چاقو را به داوود دادم و خودم برای روشن کردن ماشین به کوچه رفتم. من دیدم که داوود با چاقو عمدا به مادربزرگ ضربه زد.»

سپس نوبت به داوود 20 ساله رسید. او اتهام قتل مادربزرگ و وحید را رد کرد و گفت: «روز حادثه با پیامک ناهید به خانه‌اش رفتم. او می‌خواست درباره اختلافش حرف بزند اما ناگهان شوهرش سر رسید. ناهید گفت می‌خواهد وحید را بکشد اما من مخالفت کردم. ناهید خودش با چاقو مادربزرگ و شوهرش را کشت.»

در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود، داوود را به جرم ارتکاب دو فقره قتل عمد به دو بار قصاص و ناهید را به جرم ارتکاب یک فقره قتل عمد به یک‌بار قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها