مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری (جایزه بزرگ) 2017، با 205 تکواندوکار برتر در چهار وزن المپیکی مردان و بانوان از 55 کشور در لندن آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۶۱

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات وزن 67- کیلوگرم بانوان و اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار شد و ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی نمایندگان ایران بودند که به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن چهارم المپیکی، در نخستین دیدار سیدو گبانه از ساحل عاج را 11 بر صفر برد، سپس در مرحله یک‌چهارم نهایی آیوان تراجکویک، تکواندوکار اسلوونی را با نتیجه 21 بر 9 شکست داد. او در نیمه نهایی به مصاف کیو دون این از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز 2017 جهان، مدال نقره و برنز مرحله اول و دوم مسابقات گرندپری امسال رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و راند طلایی، نتیجه داوری به سود تکواندوکار کره اعلام شد تا مردانی به مدال برنز برسد.

مردانی که پیش از این نتایجی دور از انتظار در رقابت‌های مختلف کسب کرده بود پس از مدت‌ها بالاخره به مدال رسید تا شاید کمی از انتقادات در امان بماند.

کادر فنی تیم ملی تکواندو به ملی‌پوش سنگین وزن اولتیماتوم داده بود در صورت نگرفتن مدال در گرندپری لندن، برای مدتی از ترکیب تیم ملی کنار خواهد رفت که به نظر می‌رسد این اولتیماتوم تاثیر مثبتی روی پیکارهای مردانی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها