جمعی از دانشجویان نخبه، نفرات برگزیده المپیادهای علمی، رتبه‌های برتر کنکور و اعضای بنیاد ملی نخبگان، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۰۶
برجام را پاره کنند، آن را ریز ریز می کنیم/ اروپایی ها از ورود به مسائل موشکی ایران پرهیز کنند

به گزارش جام جم آنلاین اهم بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

- دولتهای اروپایی بر برجام تأکید دارند اما این کافی نیست. تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمیکنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز میکنیم/ اولاً اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آنها بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد، یا چرا ایران موشک دارد؛ ما این از اروپایی‌ها قبول نمیکنیم.

- نمیخواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی چاک دهن آمریکا کنم. این ضایع کردن وقت است/ آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل و به‌وجودآورنده داعش است؛ شما توقع دارید آمریکا از نیرویی که جلوی داعش ایستاده عصبانی نباشد؟ همه یقین داشته باشند که این بار هم آمریکا از ملت ایران شکست خواهد خورد. رئیس‌جمهور آمریکا بلاهت نشان میدهد اما این موجب نشود از مکر آمریکا غافل شویم.

-عده‌ای از ۱۰۰سال پیش میگفتند اگرمیخواهید پیشرفت کنید باید بروید ذیل غرب. ۵۰سال دردوره پهلوی ذیل غرب بودیم؛ چه پیشرفتی کردیم؟/ وابستگی بیچارگی می‌آورد. یکی از عناصر اصلی نجات از وابستگی، پیشرفت علمی است/ صنعت کشور دچار آفت مونتاژکاری است و این باعث عدم تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه میشود. باید در یک بازه ۱۰ساله، رویکرد صنعتی کشور از مونتاژ به نوآوری تغییریابد.

مشروح بیانات متعاقبا منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها