جا گذاشتن شارژر گوشی همراه در خانه بسادگی فرد را دچار اضطراب می‌کند. حتی فکر کردن به آن نیز با خود استرس به همراه می‌آورد؛ اما فکرش را بکنید، به محض ورود به اتاق، گوشی‌تان شارژ شود. به این می‌گویند وای‌شارژ.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۷۵

به گزارش تابناک، این تکنولوژی به معنای کنار گذاشتن سیم شارژر و پریز برق نیست، ولی می‌تواند نیاز به آنها را کاهش دهد. این دستگاه شبیه به دستگاه‌های تشخیص آتش سوزی در ساختمان هاست. تا زمانی که دستگاه‌های الکترونیکی شما در معرض این دستگاه باشد، شارژ می‌شود.

این محصول هنوز در دسترس نیست اما اولین فاز تبلیغاتی آن مطمئنا در سال 2018 به گوشتان خواهد رسید. وای‌شارژ هنوز در مرحله آماده سازی و تبلیغاتی است، ولی با وجود اضطرابی که همراه داشتن یک تلفن بدون شارژ به ما وارد می‌کند، مطمئنا در انتظار آن خواهیم بود.

بنا بر این گزارش، این محصول در سال 2017 از سازمان غذا و داروی آمریکا تائیدیه گرفت. بله سازمان غذا و دارو. در این باره باید گفت، هر چیزی که مربوط به هوا باشد، باید توسط این سازمان و کمیسیون ارتباطات مجلس نمایندگان آمریکا تائید شود؛ برای نمونه، امواج رادیویی تسهیل کننده بلوتوث و وای‌فای توسط این دو تائید شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها