برانکو ایوانکوویچ در غیاب سه بازیکن تاثیرگذار خود امشب برابر الهلال قرار خواهد گرفت تا به دنبال جبران نتیجه بازی رفت باشد.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۹۵
ترکیب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ همانند بازی رفت مقابل الهلال اینبار سه بازیکن تاثیرگذار و اصلی تیمش را در اختیار نخواهد داشت. سرمربی کروات سرخپوشان که در جدال رفت و در استادیوم محمد بن زاید محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی را در اختیار نداشت، اینبار هم با غیبت فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و مهدی طارمی برابر رقیب قدرتمند خود قرار خواهد گرفت و امیدوار به معجزه مسقط و جبران شکست 4 گله برابر حریف است. او که برای جدال مقابل استقلال خوزستان به سه بازیکن ملی‌پوش تیمش استراحت داد، اکنون آنها را با آمادگی کامل در اختیار دارد.

انتخاب اول برانکو درون دروازه علیرضا بیرانوند است و بعد از یک بازی استراحت درون دروازه این تیم قرار گرفته است. محمد انصاری، سیدجلال حسینی در کنار شجاع خلیل زاده و صادق محرمی نفرات خط دفاعی را شکل داده‌اند. انصاری بعد از مدت‌ها بار دیگر در سمت چپ دفاعی به کار گرفته خواهد شد و زوج قلب دفاعی به شجاع و سیدجلال حسینی سپرده شده و در غیاب ماهینی، صادق محرمی در سمت راست حضور یافته است.

زوج محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا نیز در کنار محسن مسلمان و وحید امیری بازیکنان خط میانی را در این دیدار شکل داده‌اند.

در غیاب مهدی طارمی که شانس بالایی برای آقای گلی این رقابت‌ها داشت، زوج گادوین منشا و علی علیپور بار دیگر در پیشانی خط حمله پرسپولیس حضور یافته‌اند تا امیدوار به گلزنی مقابل آبی‌پوشان باشند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

برانکو روی نیمکت خود نیز با این شرایط، بوژیدار رادوشوویچ، احمد نوراللهی، شایان مصلح، سیامک نعمتی، بشار رسن، آدم همتی، احسان علوان زاده را در اختیار خواهد داشت.

دیدار دو تیم پرسپولیس و الهلال در چارچوب مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت 19:30 در استادیوم سلطان قابوس مسقط برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها