مجتمع فولاد صنعت بناب ( شاهین بناب ) در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو حضور پیدا می کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۳۵

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ( شاهین بناب )، این مجتمع با هدف شناساندن، ترویج محصولات و ایجاد بازار در کشورهای منطقه حاشیه دریای خزر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو حضور خواهد داشت و همزمان با نمایشگاه اقدام به تشکیل نشست های تجاری مختلف با تجار، فروشندگان و مصرف کنندگان محصولات فولادی در آذربایجان و همچنین ایجاد ارتباط با قطعه سازان و تولید کنندگان محصولات فولادی شرکت کننده در نمایشگاه از کشورهای مختلف خواهد پرداخت.

محمدرضا ادریسی مدیرعامل این مجتمع ضمن اشاره به خبر فوق در خصوص جایگاه و اهمیت این شرکت گفت: مجتمع فولادصنعت بناب ( شاهین بناب ) با داشتن دو واحد ذوب و ریخته گری و 7 خط نورد به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد کشور در بخش خصوصی مطرح بوده و یکه تاز ارائه کننده سبد کامل محصولات فولادی با کیفیت بالا دربازارهای داخلی و خارجی است وازجایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

وی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون این مجتمع نیز گفت : در چند سال اخیر به دلیل رکود جهانی فولاد، مشکلات اقتصادی وکاهش ظرفیت تولید، نبود نقدینگی و همچنین تعطیل بودن تعدادی از خطوط تولید این مجتمع، مشکلات متعددی بوجود آمده بود که در پایان سال 1395 با تغییرات مدیریت انجام شده روند نزولی این مجتمع معکوس شده و سیر صعودی به خود گرفت بطوریکه در سال 96 افزایش تولید 30 درصدی را شاهد بوده و حدود 200 نفر از نیروهای تعدیل شده به محل کار خود بازگشتند و شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سالجاری به عنوان الگو مد نظر مدیریت این مجتمع قرار گرفت و رهنمود مقام معظم رهبری در این مجتمع به معنای واقعی تحقق یافت و با افزایش تولید اشتغال نیز انجام گرفت.

ادریسی در خصوص شرایط فعلی این مجتمع نیز اظهارکرد : با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت جهانی فولاد، در حال حاضر این مجتمع شرایط ایده آل ممکن را طی می کند و با توجه به برنامه ریزی و اهداف مشخص شده در آینده نزدیک شرایط بهتری را نیز تجربه خواهد کرد. افزایش تولید و بهبود شرایط کیفی محصولات، اصلاحات انجام شده در زمینه افزایش
بهره وری و کاهش هزینه های تولید و ایجاد شرایط مناسب فروش و ارایه محصول در بازارهای داخلی و خارجی تا حدودی این مجتمع را به شرایط مطلوبی رسانده است. و با بکارگیری مدیرانی لایق، توانمند و با صداقت از لحاظ برخورداری از نیروی انسانی ماهر نیز بهبود یافته است.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در خصوص اهداف و برنامه های این مجتمع نیز توضیح داد: کسب اعتبار مجدد و حضور پررنگ در بازار فولاد در داخل و خارج از کشور و احیای برند شاهین بناب از مهمترین مسائلی است که دغدغه اصلی مدیریت مجتمع بوده و تحقق یافته است و در همین راستا در نمایشگاه های معتبر و دارای اهمیت با هدف شناساندن و ترویج محصولات برای صادرات، حضوری پررنگ پیدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت : مدیریت مجتمع فولاد صنعت بناب ( شاهین بناب ) با پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه ای و با تمرکز بر بهره وری و افزایش تولید در راستای اعتلای این مجتمع بزرگ تولیدی گام بر می دارد و در این راستا از مساعدت ها و حمایت های مسئولین محترم استان و شهرستان اعم از فرماندار و نمایندگان ادوار نهایت قدردانی را به عمل می آورد.

شایان ذکر است که نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو با حضور بیش از 300 شرکت از کشورهای مختلف از 26 لغایت 29 مهر ماه در جمهوری آذربایجان و در پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها