دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت کاروان ایران با نام «خلیج فارس» و با شعار «توکل، توانمندی و موفقیت» در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۷۶

با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی و جام باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر هندبال دو ماه برگزار نمی‌شود.

رضا علیپور در مرحله یک‌هشتم جام جهانی سنگنوردی ژیامن چین به دلیل سُر خوردن پا از دور رقابت‌ها حذف شد.

حمید احتشام‌زاده، عضو پیشین تیم ملی تنیس روی میز ایران در 63 سالگی به دیار باقی شتافت. وی فرزند امیر احتشام‌زاده و برادر مجید احتشام‌زاده از قهرمانان سابق این ورزش بود.

فدراسیون والیبال به سه تیم لیگ برتری بانک سرمایه، کاشان و مشهد در بخش بانوان تا آخر مهر مهلت داد تکلیف خود را برای حضور در لیگ اعلام کنند.

علی مرادی، رئیس فداسیون وزنه‌برداری، در تمرینات ملی‌پوشان جوان در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و گفت دوپینگ خط قرمز این فدراسیون است.

در رقابت‌های لیگ هندبال سوئیس تیم کادتن شافهازن که پویا نوروزی را در اختیار دارد مقابل حریف خود زوریخ 32 به 27 به پیروزی رسید. نوروزی برای تیمش چهار گل زد.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال گفت تا یکشنبه و با گذشت شش روز از تعیین مهلت ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال، هنوز کسی برای این منظور به فدراسیون نیامده است.

فدراسیون تیراندازی با کمان ایران مسابقات کاپ آسیایی را به دلیل مشارکت پایین کشورها لغو کرد. قرار بود این رقابت‌ها در اصفهان برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها