رئیس سازمان غذا و دارو با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ورود موادغذایی قاچاق به بازار گفت: برخورد با قاچاق مواد غذایی در سطح کشور شدت می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۸۳

غلامرضا اصغری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: متأسفانه مواد غذایی قاچاق شامل انواع شکلات و آدامس‌های خارجی و همچنین محصولات مشابه در بازارهای کشور یافت می‌شود که نیازمند عزمی جدی برای مقابله با توزیع آن است.

وی با اشاره به نحوه ورود این مواد به داخل کشور گفت: مسافرانی که از کشورهای خارجی می‌آیند و کولبران نیز نقش مهمی در ورود موادغذایی قاچاق به کشور دارند.

رئیس سازمان غذا و دارو با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ورود موادغذایی قاچاق به بازار، از شدت یافتن برخورد با قاچاق مواد غذایی در سطح کشور خبر داد.

اصغری تأکید کرد: سازمان غذا و دارو در راستای مبارزه با این پدیده، نظارت خود بر مبادی ورودی این محصولات و همچنین توزیع کنندگان را افزایش داده و در صورت مشاهده مواد غذایی قاچاق در سطح بازار، جمع آوری می‌شود.

وی همچنین در بحث محصولات تراریخته نیز به اهمیت شناسایی این محصولات توسط مصرف کنندگان تأکید و تصریح کرد: محصولات تراریخته در کشور با برچسب G.M.O شناسایی می‌شوند و بر توزیع محصولات یاد شده با برچسب فوق به شدت نظارت می‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو تأکید کرد: در کشور هیچ محصول تراریخته ای که فاقد این برچسب باشد، در اختیار مصرف کنندگان قرار نمی‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها