اتلتیکومادرید در حالی که می‌توانست بارسلونا را شکست دهد، برابر مهمانش متوقف شد اما توانست نوار پیروزی‌های آبی‌اناری‌ها را قطع کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۴۸
اتلتیکو نوار پیروزی‌های بارسلونا را  قطع کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در مهمترین بازی هفته هشتم لالیگا شنبه شب اتلتیکومادرید در واندا مترو پولیتانو به مصاف بارسلونا رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیونل مسی می‌توانست در لحظات نخست بازی دروازه اتلتیکومادرید را باز کند. مهاجم بارسا از به راحتی توانست از مدافعان حریف عبور کند اما ضربه‌اش با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. پس از این اتفاق قرمز و سفیدپوشان بازی را در اختیار گرفتند و بارسا را تحت فشار قراردارند. آنتوان گریزمان دو فرصت گلزنی داشت که هر دو با درخشش مارک آندره تراشتگن همراه شد. دروازه آلمانی اجازه نداد دروازه تیمش باز شود و گریزمان به گلزنی اش در واندا ادامه دهد.

پس از ۱۰ دقیقه بازی آرام پیگیری شد و شاگردان ارنستو والورده توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نتوانستند دروازه اتلتیکو را باز کنند. قرمز و سفیدپوشان در یکی از حملاتشان در نهایت به گل رسیدند. ضربه زیبای سائول نیگس در دقیقه ۲۱ دروازه بارسا را باز کرد. در ادامه بارسا نتوانست دروازه میزبان را تهدید کند و نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو به پایان رسید.

میزبان نیمه دوم را نیز خوب شروع کرد و در لحظات ابتدایی دروازه بارسا را تهدید کرد. یکی دیگر از موقعیت های خوب اتلتیکو را گریزمان از دست داد. مهاجم فرانسوی ضربه اش به بیرون رفت. در دقیقه ۵۵ سوارس دروازه میزبان را تهدید کرد که توپ را یان اوبلاک مهار کرد. پس از این حمله بارسا بازی را در اختیار گرفت و به دنبال گل مساوی بود. لحظاتی بعد مسی از روی ضربه آزاد دروازه اتلتیکو را لرزاند.

مهاجم آرژانتینی ۱۰ دقیقه بعد دوباره فرصت گلزنی داشت اما توپش به بیرون رفت. در این لحظات موقعیت های گل مهمان بیشتر شده بود. سوارس در دقیقه ۷۹ یک فرصت خوب دیگر را از دست داد و توپ را باز هم اوبلاک مهار کرد. حملات بارسا نتیجه داد و سوارس باضربه سر در دقیقه ۸۱ گل مساوی را به ثمر رساند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسلونا پس از هفت هفته نتوانست پیروز شود.

با این حال بارسلونا با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و اتلتیکو با ۱۶ امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کرد.

پیش از این دیدار رئال سوسیداد برابر آلاوس قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها