درحالی که زمان شروع فیلمبرداری فیلم «سریع و آتشی» مشخص نیست، تاریخ اکران عمومی آن اعلام شد. این اکشن دلهره‌آور ماجراجویانه برای 26 جولای سال 2019 روی پرده سینماهای جهان می‌رود. چند هفته قبل گفته شد از دل داستان و کاراکترهای مجموعه فیلم سریع و آتشی، یک اکشن ماجراجویانه تازه بیرون کشیده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۵۴

این فیلم تازه، دو کاراکتر دکارد شاو و لوک هابز را در راس داستان و ماجراهای خود قرار می‌دهد. این دو نقش در مجموعه فیلم سریع و آتشی توسط جیسن استاتام و دواین جانسن (معروف به راک) بازی شد. آنها در فیلم تازه که هنوز نامی هم برایش انتخاب نشده است، دوباره به تکرار نقش‌های خود می‌پردازند.

لوک هابز با بازی جانسن، افسر پلیس وظیفه‌شناسی است که در داستان مجموعه فیلم، به یاری کاراکتر وین دیزل آمد و از همراهی او برای مقابله با باندهای مافیایی و خلافکار بهره گرفت. دکارد شاو با بازی استاتام، شخصیت خبیث داستان دو قسمت هفتم و هشتم سریع و آتشی بوده است، اما در هشتمین قسمت فیلم با اتفاقاتی که رخ داد، او هم به جمع یاران وین دیزل پیوست.

داستان فیلم تازه به آشنایی شاو و هابز و دوستی ابتدایی‌شان (که در ادامه به روابط دوستی ـ نفرت تبدیل شد) می‌پردازد. کریس مورگان که کار نگارش فیلمنامه این اکشن دلهره‌آور تازه را به‌عهده داشت، چند روز پیش متن کامل فیلمنامه را به مدیران کمپانی یونیورسال داد. از زمانی که بحث تولید فیلم آغاز شد، تهیه‌کنندگانش به دنبال کارگردان مناسبی برای آن هستند. فیلم در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و بقیه بازیگرانش هنوز انتخاب نشده‌اند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، موفقیت کلان مالی 978 میلیون دلاری هشتمین قسمت سریع و آتشی در سطح بین‌المللی، تهیه‌کنندگانش را در کمپانی یونیورسال به فکر تولید فیلم‌های مستقل با حضور کاراکترهای مهم این مجموعه فیلم انداخته است. صاحبنظران پیش‌بینی می‌کنند نسخه تازه‌ای که از دل مجموعه فیلم سریع و آتشی بیرون کشیده می‌شود، به صورت یک مجموعه فیلم دنباله‌دار درخواهد آمد.

«طرح فرار» استالونه کلید خورد

قسمت سوم فیلم موفق سیلوستر استالونه، جلوی دوربین رفت. این اکشن دلهره‌آور با نام «طرح فرار: ایستگاه شیطان» وارد مرحله تولید شد.

دو شرکت مستقل فیلمسازی هایلند فیلم گروپ و لاینزگیت، این فیلم را با هزینه‌ای 55 میلیون دلاری تهیه می‌کنند. در داستان قسمت تازه این مجموعه فیلم، استالونه دوباره در نقش ری برسلین، کارشناس امور امنیتی زندان‌ها ظاهر می‌شود. ری برسلین این بار با دوستان و همکارنش همراه می‌شود تا یکی از اعضای گروه خود را از یک زندان مخوف و دورازدسترس نجات دهند. این زندان با نام ایستگاه شیطان شناخته می‌شود وتا به حال کسی نتوانسته از داخل آن فرار کند.

طرح فیلمنامه از خود استالونه است. اما تیم دونفره جان هرزفلد و مایلز چاپمن، کار نگارش آن را انجام داده‌اند. به نوشته اسکرین اینترنشنال، جان هرزفلد، کارگردانی قسمت تازه طرح فرار را نیز به عهده دارد. این فیلم برای نمایش عمومی در بهار 2019 آماده می‌شود و دیو باتیستا، قهرمان کشتی کج و مکس ژانگ هم در آن بازی دارند. دو قسمت قبلی فیلم توسط مایکل هافستروم و استیو سی میلر، کارگردانی شده است.

این بار هم مثل قسمت دوم فیلم، آرنولد شوارتزنگر نقشی ندارد و با این اکشن پرتنش همکاری نمی‌کند. قرار بود یکی از بازیگران مطرح دهه 70 میلادی، به جای او در این اکشن ماجراجویانه بازی داشته باشد. اما با نگاهی به ترکیب بازیگران قسمت سوم، مشخص می‌شود که استالونه و همکارانش نتوانسته‌اند بازیگر مورد نظر خود را پیدا کنند. کلید فیلمبرداری سومین قسمت طرح فرار در حالی زده شده که دومین قسمت آن در مراحل پایانی تولید است و برای سال 2018 روی پرده سینماها می‌رود. اولین قسمت فیلم با هزینه‌ای 45 میلیون دلاری، سال 2013 اکران عمومی شد. این فیلم به فروش جهانی 137 میلیون دلاری موفق شد که 25 میلیون آن سهم سینماهای آمریکای شمالی بود.

کیکاووس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها