بارسلونا از سران باشگاه پاری سن ژرمن درخواست کرد هر طور شده کوتینیو را بخرند.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۶۷
ادامه دشمنی نیمار با بارسلونا

به گزارش جام جم آنلاین ، بعد از شکایت نافرجام از بارسلونا به یوفا به خاطر پرداخت نشدن پاداش 26 میلیون یورویی پدرش از سوی کاتالان‌ها، نیمار حالا به شیوه‌ای دیگر قصد دارد به تیم سابقش ضربه بزند.

به گزارش سایت Le 10 Sportفرانسه، نیمار به آنترو انریکه، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توصیه کرده که به هر نحو ممکن هموطن او فیلیپه کوتینیو را از لیورپول بخرد. کوتینیو بازیکنی بود که بارسایی‌ها تابستان امسال تمام تلاش‌شان را برای خرید او از لیورپول انجام دادند تا وی را جانشین نیمار کنند اما در نهایت به دلیل رقم بالایی که باشگاه انگلیسی طلب کرد از خرید او منصرف شدند.

شایعاتی درباره احتمال دوباره دست به کار شدن بارسا برای خرید نیمار در ماه ژانویه شنیده می‌شود اما نیمار قصد دارد با ناکام گذاشتن تیم سابقش در جذب هموطن او از بارسایی‌ها انتقام بگیرد. به گزارش Le 10 Sport، انریکه مذاکراتی را با کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های ایرانی کوتینیو آغاز کرده و سعی دارد که او را برای فرستادن بازیکن برزیلی‌اش به پارک دو پرنس متقاعد کند.

گفته می‌شود که PSG در سال 2018 قصد دارد خریدهای جدید از لیگ برتر انگلیس انجام دهد که در صدر گزینه‌های مورد نظرش نام بازیکنانی مانند کوتینیو و الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی آرسنال دیده می‌شود اما کوتینیو به خاطر رابطه‌ بهتری که با نیمار دارد، به سانچس ترجیح داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها