رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد:

گوگرد بنزین تهران، بالاتر از حد مجاز است

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: گوگرد در بنزین تهران بالاست. به نحوی که حد مجاز 50 بوده و در تهران این عدد 58 است. اما اگر میانگین کلانشهرها در نظر گرفته شود، میزان، استاندارد است.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۹۲

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به دلایل ورود دادستانی به نمونه‌گیری‌های پایش کیفیت بنزین گفت: هماهنگی برای نمونه‌گیری پایش کیفیت بنزین در گذشته بین وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد صورت می‌گرفت، ولی به دلیل شبهه‌ای که پیش آمده بود درخصوص آلودگی هوای تهران، دادستانی تهران هم تقاضای ورود به نمونه‌گیری پایش بنزین را داشت.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: سازمان از حضور دادستانی تهران در نمونه‌گیری استقبال کرده، نمونه‌گیری از سطح شهر تهران صورت گرفته و در آزمایشگاه‌های سازمان ملی استاندارد پایش شده است.

وی افزود: قبلا پایش کیفیت، در آزمایشگاه‌های همکار سازمان استاندارد صورت می‌گرفت؛ ولی اکنون در آزمایشگاه‌های خود سازمان بررسی صورت می‌گیرد.

پیروزبخت با بیان این‌که در حوزه استانداردها فعالیت خوبی صورت گرفته است، گفت: سیاست‌های استاندارد منطبق بر سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری است که بر این اساس تاکنون 31500 استاندارد و در نیمه اول امسال 3074 استاندارد ملی تدوین شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها