کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین تحلیل کرد

غنی سازی 90 درصدی پاسخ کوبنده به خروج آمریکا از برجام / ماشه برجام روی شقیقه ترامپ

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین تشریح کرد

هزینه هایی که ترامپ برای پاره کردن برجام باید بپردازد

یک کارشناس مسائل سیاسی ادبیات دونالد ترامپ را در قبال توافق هسته ای فرار رو به جلو دانست و گفت:ادبیاتی که ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند نه قابل تفسیر است نه قابل اثبات بلکه فرار رو به جلو می باشد.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۰۱
هزینه هایی که ترامپ برای پاره کردن برجام باید بپردازد

سید جلال فیاضی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: بالاترین پیش بینی درباره اقدامات ضد برجامی ترامپ آن چیزی است که در تبلیغات انتخاباتی گفته است یعنی پاره کردن برجام.

وی افزود: اقدام ضد برجامی ترامپ هزینه سنگینی برای آمریکا خواهد داشت و واشنگتن را در انزوای بیشتری قرار خواهد داد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: اگر آمریکا در گذشته می توانست با همراهی اروپا ائتلاف ضد ایرانی تشکیل دهد امروز دیگر از چنین توانی برخوردار نیست و در صورت نقض برجام کشورهای اروپایی را در مقابل خود می بیند.

وی با بیان اینکه اظهارات ضد برجامی ترامپ مصرف داخلی و تبلیغاتی دارد تا عملیاتی گفت: قطعا جمهوری اسلامی ایران اقدامات ضد برجامی رئیس جمهوری آمریکا را بی پاسخ نمی گذارد و ایران بر اساس منافع ملی خود تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

آقای فیاضی تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران اگر احساس کند برجام عملا متوقف شده است در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند به دوره قبل از توافق هسته ای برگردد.

وی افزود:بازگشت احتمالی ایران به دوره قبل از برجام سرعت کشورمان برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را افزایش و با سرعت زیادی اهداف هسته ای دنبال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها