افزایش ‌کرایه تاکسی‌های اینترنتی‌ کاملا ملموس شده است

پایان «عجله دارم» آغاز «گرانی»

پسر جوان که راننده خودروی تاکسی اینترنتی بود قبل از سوار کردن مسافر زن بر خودرویش مواد مخدر مصرف کرد و زن جوان را هدف نیت شوم خود قرار داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۰۲
راننده ای که زن را به جای فرودگاه به بیابان برد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آفتاب، عصر 23 شهریور ماه امسال زن جوانی سراسیمه پای در کلانتری 103 گاندی گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام جوان شیطان صفتی پرده برداشت.

این زن به ماموران گفت: چندی قبل برای عمل جراحی به تهران آمدم و در این مدت در خانه یکی از بستگانم زندگی می کردم تا اینکه پس از بهبودی تصمیم گرفتم به شیراز بازگردم و یک بلیط هواپیما برای ساعت 19:30 امروز دقیقه تهیه کردم.

وی افزود: ساعت 17 درخواست ماشین کردم و ساعت 17:30 دقیقه خودروی پراید سفید رنگی به جلوی خانه بستگانم در خیابان دماوند آمد و زمانیکه قصد سوار شدن بر صندلی عقب خودرو را داشتم پسر جوان که راننده پراید بود ادعا کرد که کمک فنر عقب خودرویش عقب است و از من خواست که در صندلی جلو بنشینم.

خودرو به سمت فرودگاه حرکت کرد که در مسیر به ترافیک برخوردیم که راننده با ادعای اینکه مسیر میانبری می شناسد تغییر مسیر داد و وارد جاده خاکی شد.

ترسیده بودم و از او خواستم که به مسیر اصلی بازگردیم اما او در محلی خلوت خودرو را متوقف کرد و با تهدید چاقو و در حالیکه التماسش می کردم مرا هدف نیت شومش قرار داد.

پسر جوان پس از آزار و اذیت پشت فرمان خودرویش نشست و شروع به حرکت کرد و در یک خیابان برای خریدن سیگار توقف کرد که بهترین لحظه بود که پا به فرار بگذارم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی برای دستگیری عامل این اقدام سیاه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست با توجه به اینکه پسر جوان از راننده های تاکسی اینترنتی است تحقیقات خود را آغاز کردند و خیلی زود تجسس های فنی را آغاز کرده و موفق به شناسایی محمد 22 ساله شدند و وقتی تصویر پسر جوان پیش روی زن جوان قرار گرفت وی به عنوان همان عامل شیطانی معرفی شد.

تیم پلیسی با شناسایی خانه محمد زمانیکه به در خانه وی رفتند پی بردند پسر جوان پس از اقدام شوم به خانه مراجعه نکرده که در این مرحله ماموران با اقدامات فنی توانستند محل تردد محمد را رد زنی کنند و ساعت 3 ظهر 27 شهریور این جوان در فلکه اول تهران پارس دستگیر شد.

گفتگو با جوان شیطان صفت

محمد 22 ساله ادعاهای زیاد می کند که با تحقیق پلیس و بازجویی هایش متفاوت است او مدعی شد که هیچ تهدیدی در کار نبوده و این در حالی است که پزشکی قانونی ضرب و جرح و آزار و اذیت زن جوان را تایید کرده است.

سابقه داری؟

سابقه کیفری ندارم ولی سابقه کیفری داشتم.

تحصیلات؟

دیپلم

اعتیاد داری؟

بعضی وقتها حشیش می کشیدم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

تجاوز.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

من تاکسی اینترنتی کار می کردم و درخواستی آمد برای من در نارمک به مقصد فرودگاه مهرآباد، وقتی آمد دیدم یک خانم است که در صندلی عقب سوار شد که بخاطر خراب بودن کمک فنرم خودرویم از او خواستم در صندلی جلو بشیند که در مسیر تصمیم گرفتم با او رابطه برقرار کنم که ابتدا پیشنهاد دادم قبول نکرد و بعد از آن مجبور شدم به زور کاری که نباید می کردم را انجام دادم.

بعد از ماجرای کجا رفتی؟

به سمت فرودگاه راه افتادیم که در خیابان میرداماد توقف کردم که سیگار بخرم که دیدم یک دفعه از خودرو پیاده شد و من منتظرش بودم و چون روی قرص بودم و مواد مخدر شیمیایی .... کشیده بودم ترسیدم و به سمت خانه مان رفتم و آنجا بود که متوجه شدم کیف و لپ تاپش را جا گذاشته است و پس از اینکه وارد خانه شدم و کیف را چند روز در خانه مان بود که روز دوم وقتی در کیف را باز کردم شناسنامه زن جوان را دیدم و تازه متوجه شدم که او ازدواج کرده و شوهر دارد.

خانواده ات درباره کیف زنانه حرفی نزدند؟

گفتم کیف یکی از مسافرانم است که داخل خودرو جا گذاشته است.

کی متوجه شدی پلیس در تعقیبت است؟

پس از چند روز از تاکسی اینترنتی به من زنگ زدند و اعلام کردند که از من شکایت شده است.

دوست دختر داری؟

بله، با دخترهای زیادی دوست هستم.

چرا با مسافر زن رابطه شیطانی برقرار کردی در حالیکه به تو گفته بود مریض است؟

قرص خورده بودم و مواد مخدر مصرف کرده بودم و نمی دانستم چه کاری می کنم.

تو که گفتی اعتیاد نداری؟

مصرف می کنم ولی اعتیاد ندارم و در آن لحظه برای خودم نبودم.

یعنی اگر مواد نمی کشیدی دست به این کار نمی زدی؟

نه، چون کنترلم دست خودم نیست.

یعنی اگر ناموس خودتم بود باز این اقدام شیطانی را انجام می دادی؟

نه.

فکر نمی کردی تحت تاثیر این مواد به خانواده ات آسیب برسانی؟

همیشه تو تنهایی خودم مواد می کشیدم.

چرا قبل از سوار کردن مسافرت مواد کشیدی؟

وقتی آخرین مسافرم را پیاده کردم مواد کشیدم که برای من پیام درخواست مسافر آمد که قصد داشتم کلید انصراف را بزنم که دستم به گزینه دیگری خورد که تصمیم گرفتم این مسافر را به مقصد برسانم و به خانه بروم که این اتفاقات رخ داد.

چرا با اسم و هویت خودت در تاکسی اینترنتی کار نمی کردی؟

2 ماه قبل در تاکسی اینترنتی کار می کردم که بخاطر خالکوبی و جای چاقویی که روی سرم بود اخراج شدم و در خیابان بودم که دیدم چند نفر کنار خیابان ایستادند و راننده استخدام می کنند که با یکی از آنها در مورد اتفاقی که افتاده صحبت کردم که پسر جوان اعلام کرد که اگر گواهینامه و مشخصات فرد دیگری را تهیه کنی می توانی دوباره مشغول به کار شوی.

مدارک را تهیه کردی؟

بله، گواهینامه و مشخصات یکی از بستگانم را تهیه کردم و وقتی گفتم با عکسم چه می کنید وی ادعا کرد که می تواند کاری کند که عکسم در سامانه تاکسی اینترنتی ثبت نشود که شماره اش را گرفتم و مدارکی که می خواست را تهیه کردم و بعد از آن دوباره با مشخصات یکی دیگر در تاکسی اینترنتی مشغول به کار شدم.

از چند سالگی دوستی و رابطه با دختر را شروع کردی؟

از 14 یا 15 سالگی

وضعیت مالی خوبی داری؟

نه، ولی کار می کردم و پول داشتم

بچه چندم خانواده هستی؟

بچه آخر هستم.

خانواده ات به این رفتارات اعتراض نمی کردند؟

چرا ولی من توجه ای نمی کردم.

پشیمانی؟

بله.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

منبع: سایت آفتاب نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها