ووشو قهرمانی جهان - کازان

خواهران منصوریان طلایی شدند

تا اینجای کار تیم ملی ایران سه طلا توسط شهربانو و الهه منصوریان، تیم دوئلین مردان(نوید مکوندی، فرشاد عربی و امیر محمدرضایی) و دو برنز توسط هانیه رجبی و زهرا کیانی کسب کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۴۰
خواهران منصوریان طلایی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شهربانو منصوریان، دومین نماینده ایران در مبارزات پایانی ساندا، رقیب مصری خود را شکست داد و سومین طلای ایران در چهاردهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کرد.

شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- زنان در دیدار نهایی «زکی احمد» از مصر را پیش رو داشت که در دو راند متوالی شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. وی با برتری مقابل «ماریوت موکامنووا» از قزاقستان، «شنون مارتون» از آمریکا و «دوی کیشام» از هند را شکست داده بود.

همچنین پیش از این الهه منصوریان در وزن ۵۲- کیلوگرم در دیدار پایانی «لوان تای هوانگ» ازویتنام را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم، یوسف صبری در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم، میلاد عارفی مقدم و حمیدرضا قلی پور سایر نمایندگان ایران در دیدارهای نهایی هستند که امشب برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود می روند.

این دوره از رقابتها که جمعه هفتم مهرماه در کازان روسیه آغاز شده، امشب به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها