سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد

نجات راننده از دره‌ در امامزاده داوود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به تشریح عملیات نجات یک راننده‌ای که به عمق 100 متری دره‌ای در امامزاده داوود سقوط کرده بود، پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۰۸
نجات راننده از دره‌ در امامزاده داوود

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جلال ملکی در مورد سقوط یک خودرو به دره اظهار کرد: ساعت 21:10 شب گذشته سقوط یک دستگاه خودرو به دره در جاده امامزاده داوود روستای کیگا اعلام می‌شود. این محدوده خارج از حوزه آتش نشانی و شهرداری تهران است و توسط مسئولان محلی و بخشداری محل اداره می‌شود اما با توجه به اینکه آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی این منطقه را پوشش می‌دهد، نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه خودروی سقوط کرده یک دستگاه زانتیا بوده است، گفت: این خودرو به دلیل نامعلومی از جاده اصلی منحرف شده بود و با حالت خطرناکی در عمق 100 متری دره‌ای که حدود 150 متر عمق داشت، متوقف شده بود و شرایط به گونه‌ای بود که کوچکترین بی احتیاطی باعث می‌شد که خودرو دوباره به پایین برود.

وی با اشاره به اینکه در این خودرو یک نفر به عنوان راننده محبوس شده بود، در مورد عملیات آتش نشانی برای نجات فرد تصریح کرد: آتش نشان‌ها ابتدا ایمن سازی را انجام دادند و سپس در عملیاتی حساس موفق شدند راننده را که زنده بود اما متاسفانه مصدوم شده بود را به بالا بیاورند.

ملکی اضافه کرد: راننده تحویل عوامل اورژانس داده شد و محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد و در نهایت عملیات در ساعت 1:02 بامداد به پایان رسید.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
۰
۰
اگه پراید بود حتما فوت كرده بود...150 متر سقوط.....!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها