جیمز جواب رئیس جمهور آمریکا را داد:

ورزش، ابزار ترامپ برای تفرقه‌افکنی

در ادامه درگیری‌های لفظی میان ترامپ و بازیکنان NFL و NBA لبرون جیمز، ستاره تیم کلیولند اظهار کرد ترامپ از ورزش برای ایجاد تفرقه میان آمریکایی‌ها استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۲۴

جیمز که پیش از این، ترامپ را یک مفت خور خوانده بود دوباره درباره رفتارهای ناشایست و نژاد پرستانه ترامپ در قبال ورزشکاران آمریکایی اظهارنظر کرد. او در کنفرانس خبری خود درباره ترامپ گفت‌: آنچه من را ناراحت می‌کند این حقیقت است که او از ورزش برای ایجاد فاصله و تفرقه بین ما استفاده می‌کند. ورزش فوق‌العاده‌ است. ورزش می‌تواند کارهای زیادی برای افراد مختلف از نژاد، رنگ و مذهب مختلف انجام دهد. ورزش می‌تواند بیش از هر چیز انسان‌ها را به هم نزدیک کند. من تا وقتی در این زمینه فعالیت دارم نمی‌گذارم یک نفر با هر قدرت و تاثیری از ورزش برای ایجاد تفرقه استفاده کند.

جیمز در ادامه‌ اظهار کرد ترامپ یکی از قدرتمندترین افراد در جهان است و نمی‌داند چه قدرتی برای رهبری آمریکا دارد. او در ادامه‌ افزود: ترامپ نمی‌داند چه تعداد از بچه‌ها در آمریکا با هر نژادی به رئیس‌جمهور آمریکا نگاه می‌کنند تا از طریق او تشویق شوند. این باعث می‌شود من بسیار از این شرایط ناراحت شوم.

جیمز همچنین در پاسخ به این جمله ترامپ که گفته بود زانو زدن هنگام پخش سرود ملی ارتباطی به نژاد ندارد و احترام به کشور است، گفت‌: این کار بی‌احترامی به پرچم و مردم کشور نیست. این مربوط به برابری و آزادی بیان‌ می‌شود.

جیمز در ادامه‌ اعلام کرد این مردم آمریکا هستند که کشور را اداره می‌کنند نه یک نفر. او در این باره افزود: آمریکا آزاد است اما هنوز هم ما مشکلاتی داریم. وقتی این مشکلات پیش می‌آید باید کنار هم باشیم، زیرا این مردم هستند که کشور را اداره می‌کنند نه یک نفر. مطمئنم او این کار را نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها