سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۲۲

برای ارتباط بیشتر با ضمیمه فناوری روزنامه جام‌جم، کانال کلیک را در تلگرام به آدرس clickjamejam@ دنبال کرده یا نظرات خود را به حساب کاربری click_ jamejam@ در تلگرام ارسال کنید.

پویا شرافتی

گوشی من Sony Xperia Z3 dual است. می‌خواستم بدانم اندروید 0/7 نوقا برای این مدل منتشر می‌شود یا خیر؟

متاسفانه فعلا برنامه‌ای برای انتشار نسخه 7 سیستم‌عامل اندروید برای گوشی شما ارائه نشده است. این گوشی قرار است اندروید 6 را دریافت کند و در فهرستی که فعلا روی سایت سونی موبایل برای دریافت اندروید 7 منتشر شده است، مدل Z3+ و Z3+ Dual به چشم می‌خورند. شما می‌توانید فهرست کامل را از لینک زیر مشاهده کنید:

https://goo.gl/qEK8d6

سعید محمودی نسب از اصفهان

یک دی‌وی‌دی‌رام لایتون برای پخش فیلم‌ها، آهنگ‌ها یا برنامه‌هایی که باید روی لپ‌تاپم ببینم، گرفتم که یک ویژگی به نام link to tv دارد و باید به تلویزیون ال‌ای‌دی وصل شود، اما نمی‌شود. لطفا هر اطلاع کاملی از این موضوع دارید، شرح دهید.

باتوجه به توضیحاتی که توسط سایت سازنده برای این محصول درج شده است قابلیت Link2TV ممکن است در همه مناطق در دسترس نباشد و باید ضمن خرید از فروشنده سوال کرده و مطمئن شوید این قابلیت در دستگاه خریداری شده توسط شما نیز پشتیبانی می‌شود.

در ادامه باتوجه به جزئیات درج شده، شما می‌توانید با اتصال دستگاه به هر تلویزیونی که از درگاه یو‌اس‌بی پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش فایل‌های چندرسانه‌ای از این درگاه را دارد از قابلیت link to TV بهره‌مند شوید. کافیست دیسک حاوی فایل‌های چندرسانه‌ای را در دستگاه قرار داده و پس از اتصال آن به تلویزیون صبر کنید تا باتوجه به حجم اطلاعات ذخیره شده در دیسک، این اطلاعات فراخوانی شده و ضمن مراجعه به بخش مدیریت رسانه‌ها در تلویزیون، نسبت به پخش فیلم، عکس یا موزیک ذخیره شده در دیسک اقدام کنید.

نکته: توجه داشته باشید در این شرایط فقط دیسک‌هایی که فایل‌های چندرسانه‌ای به‌صورت دیتا در آنها ذخیره شده باشد قابلیت پخش دارند و نمی‌توان یک فیلم از نوع DVD Video را در این شرایط پخش کرد. همچنین در این شرایط فقط قابلیت پخش فعال است و قابلیت رایت روی دیسک نوری فقط با اتصال به رایانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها