معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان از مهیا شدن همه امکانات برای استقبال از زوار اربعین در مرزهای چزابه و شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۸۹
مرزهای چزابه و شلمچه آماده استقبال از زوار اربعین می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، قدرت‌الله دهقان امروز در جلسه ستاد اربعین که در پایانه مرزی چزابه برگزار شد، اظهار کرد: با فرارسیدن ماه محرم، امسال فعالیت‌های خوبی برای ستاد اربعین و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی نسبت به پارسال صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سرعت انجام پروژه‌ها و فعالیت‌ها برای برگزاری مراسم اربعین و فراهم کردن زیر ساخت‌ها و امکانات برای بر پایی موکب‌ها در مسیر زوار نشان می‌دهد کار عظیمی در حال انجام است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ما شیعیان نیازی به اثبات خود برای جهانیان نداریم بلکه با برکت امام حسین(ع) ثابت شده هستیم، افزود: این مردم هستند که با حضور خود و در کنار ما قرار گرفتن آنها کنگره عظیم اربعین را به جهانیان نشان می‌دهند و

وی ادامه داد: بر خلاف آنچه دشمنان و تکفیری‌ها اظهار و تبلیغ می‌کنند همچنان مأموریت امام حسین که همان پاسداری از اسلام است مهم‌ترین هدف شیعیان است.

دهقان گفت: همه افرادی که در این مرزها به مردم و زائرین خدمت می‌کنند به معنای واقعی جمله «خاک زائرین را توتیا چشم خود می‌کنیم» را محقق کرده‌اند.

وی گفت: برنامه ما در ستاد اربعین این است که اگر سال گذشته یک میلیون نفر را میزبان بودیم باید امسال آن را بیشتر کنیم و اگر 10 مشکل داشتیم آنرا به 5 مشکل برسانیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: سال 92 پایانه مرزی چزابه ظرفیت خدمات دهی آن 12 هزار نفری بود اما در سال95، 680 هزار نفر زائر از مرز چزابه به عراق رفتند و این امر نشان می‌دهد که ظرفیت خدمات دهی پایانه سال به سال در حال افزایش است.

دهقان در پایان عنوان کرد: همه باید خوزستان را در تدارک میزبانی از زوار اربعین تنها نگذارند و همه ما سهمی در این کنگره عظیم و حرکت ملی داریم بنابراین باید کمک‌ها به گونه‌ای باشد که ثبات این امر را در جاهای دیگر هم ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها