افشای جزئیاتی از دلیل اختلاف نیمار و کاوانی بر سر گلزنی بیشتر

پای چند مشت دلار در میان است

نیمار در همین چند ماهی که وارد باشگاه فرانسوی پاری‌سن ژرمن شده، حواشی و مسائلی را پشت‌سر گذاشته که در سه سال حضورش در بارسا هیچگاه آن را تجربه نکرده بود. با توجه به خصوصیات بازی نیمار و میل بالای او به گلزنی، بازیکنان بارسا با این حقیقت کنار آمده بودند و گاهی اوقات این فرصت را در اختیار او قرار می‌دادند. به عنوان نمونه اگرچه پنالتی زن اول بارسا، مسی است، اما این ستاره آرژانتینی گاهی اوقات این موقعیت مسلم گلزنی را در اختیار هم تیمی برزیلی‌اش قرار می‌داد. اما حالا همین پنالتی زدن ساده به چالشی بزرگ برای او PSG تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۷۳

تیم اونای امری تا اینجای فصل و به پشتوانه خریدهای جدید و هجومی‌اش توانسته تمام امتیازات شش بازی را به دست آورد و به تنهایی در صدر لوشامپیونه قرار گیرد. اما آنچه که بیش از این صدرنشینی به بحث محافل ورزشی و فوتبالی تبدیل شده، اختلافی است که بین نیمار و کاوانی در خط حمله این تیم وجود دارد و در بازی گذشته مقابل لیون به وضوح خود را نشان داد. در دو صحنه زدن ضربه آزاد و پنالتی به نفع PSG اختلاف نظر میان این دو بازیکن را دوربین‌های تلویزیونی شکار کردند. حالا با گذشت چند روز، جزئیات و حواشی بیشتری در این زمینه مطرح می‌شود.

در همین راستا روزنامه فرانسوی اکیپ روز گذشته با انتشار تصویری از این دو بازیکن روی جلد خود نوشت که این بحث حتی پس از پیروزی صدرنشین لیگ یک فرانسه ادامه‌ داشت و تیاگو سیلوا، کسی بود که اجازه نداد این بحث بیش از این مشکل‌ساز شود. این روزنامه در بخش دیگری از گزارش خود نوشت که این درگیری لفظی بعد از بازی با لیون حتی به رختکن پاری‌سن ژرمن هم کشیده شد و تعدادی از بازیکنان با مداخله سعی کردند از بیشتر شدن این بحران جلوگیری کنند. البته مهم‌ترین بخش این گزارش مربوط به‌دلیل پشت پرده این اختلافات بود. بر این اساس، یکی از اصلی‌ترین دلایل این اختلاف می‌تواند مربوط به بندی در قرارداد کاوانی ، مهاجم اروگوئه‌ای باشد که اگر در پایان فصل آقای گل لیگ فرانسه شود بیش از یک میلیون دلار پاداش می‌گیرد. کاوانی فصل گذشته که در 36 بازی لیگ فرانسه 35 گل زد، آقای گل شد و پاداش خود را دریافت کرد. حال مشخص نیست که در قرارداد نیمار هم چنین بندی وجود دارد یا نه. به نظر می‌رسد کاوانی به همین دلیل در دو بازی مقابل تولوز و لیون به نیمار اجازه نداد پنالتی بزند.

واکنش‌های متفاوت نیمار و کاوانی

در این بحبوحه و در حالی که مربیان و مدیران تیم پاریسی سعی می‌کنند آتش اختلافات را کمتر کنند، کاوانی و نیمار با حرف‌ها و اقدامات خود عملا این کارها را بی‌نتیجه کرده‌اند. در همین راستا، مهاجم ارگوئه‌ای پاری‌‌سن‌‌ژرمن گفت‌: نمی‌دانم چرا مردم دوست دارند درباره چنین مسائلی صحبت کنند. چنین اختلاف‌هایی در فوتبال طبیعی است. کاوانی ادامه‌ داد: برادرم به من گفت‌ که رسانه‌ها از اختلاف من و نیمار سخن به میان می‌آورند. من از طرف خودم می‌گویم هیچ مشکلی با نیمار ندارم و این همه چیزی است که می‌توانم به زبان بیاورم.

این حرف کاوانی را اونای امری نیز طی چند روز گذشته تکرار کرده بود. این در حالی است که در طرف مقابل نیمار در جدیدترین اقدام جنجالی خود تصمیم گرفت که نام کاوانی را از حساب اینستاگرام خود حذف کند تا نشان دهد که اختلاف با هم تیمی‌اش جدی است. بر همین اساس روزنامه سان انگلیس نوشت که اختلاف کاوانی با نیمار جدی است و با توجه به اصرار باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به حفظ نیمار، این کاوانی است که آماده جدایی است و می‌خواهد راهی تیم دیگری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها