سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره آخرین آمار حمله تروریستی دیروز -پنجشنبه- در غرب شهر ناصریه مرکز استان ذیقار در 380 کیلومتری جنوب بغداد را 10 شهید و 10 زخمی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۹۷
تعیین هویت 10 شهید ایرانی حمله تروریستی ناصریه عراق+ اسامی

به گزارش جام جم آنلاین، احمد سیاهپوش امروز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود که تاکنون هویت 10 شهید ایرانی مشخص شده و چند تن از شهدا به دلیل سوختگی بالا هنوز هویت آنها از حیث اینکه ایرانی یا عراقی هستند مشخص نشده است.

وی اسامی شهدای ایرانی را به شرح زیر اعلام کرد:
خانم جهان رمضانی، مهریه غفاری، محمد یاسین روشی، مائده کشاورز، جهان شیر روستا، شهریار نیازی، رضا برنده، محمد حسن سرافراز، الله داد چراغی و یک نفر هم به نام 'رستمی' که هنوز نام او نامشخص است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره همچنین اسامی 10 زخمی ایرانی این حمله تررویستی را به شرح زیر اعلام کرده است:

فریدون غفاری، امیرحسین فقیه، علیرضا شایسته، محسن کشاورز، امین فقیه، حسن اکبری زاده، اصغر عباسی، فریده رمضان پور، طیبه زحمت کش و صدیقه کشاورز.

سرکنسول کشورمان در بصره ادامه داد که شهدا و مجروحان حادثه به منظور سرعت انتقال به جمهوری اسلامی ایران، از طریق زمینی و به واسطه خودروهای فوریت های پزشکی در حال حاضر در حال انتقال به کشور هستند.

وی اضافه کرد که سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در بصره با همکاری سفارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در اولین ساعات وقوع حادثه، به طور جد، سرنوشت زائران ایرانی را پیگیر کردند.
سیاهپوش از همکاری خوب دستگاه های ذیربط عراقی از جمله پلیس و اداره بهداشت ذیقار در شناسایی شهدا ایرانی و خدمات رسانی به مجروحان ایرانی در این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

حملات تروریستی دیروز پنجشنبه در ناصریه براساس گزارش اداره کل بهداشت ذیقار 50 شهید و 85 زخمی برجای گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها