برنامه «یک نفس تازه» رادیو ورزش یکشنبه 19 شهریور، در بخش ندیده ها و نشنیده ها گفتگویی با محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، در خصوص مشکلات اعزام شناگران به ازبکستان را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۷۵
دلایل لغو اعزام شناگران به رقابتهای قهرمانی آسیا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، درباره مشکلات اعزام شناگران به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: ما حدود یک ماه قبل برای گرفتن بلیط و دیگر مسائل مربوط به شرکت در مسابقات آسیا اقدام کردیم. حدود هشت ماه فدراسیون و ورزشکاران تلاش می کنند که در این مسابقات حضور مؤثر داشته باشیم. بیست روز قبل آژانس مدنظر که کارهای ما را انجام می داد، اعلام کرد خط هوایی مربوطه بلیط های رزرو شده را با توجه به اینکه انفرادی بوده باطل کرده و گروهی صادر می کند. حدود 2 هفته قبل از مسابقات برای کمتر از نصف کاروان بلیط صادر شد.
وی، در مقابل این گفته مجری که در اخبار آمده به دلیل اینکه هزینه پرواز زیاد بوده از تعداد کاروان کاسته شده است، بیان کرد: وزارت ورزش به ما تأکید کرده که اصلاً به مسائل مالی توجه نکنیم و بهترین مسیر را برای ورزشکاران انتخاب کردند. ما پنج شنبه ورزشکاران را به فرودگاه مهرآباد بردیم تا با چارتر به کشور ازبکستان اعزام شوند که متأسفانه مجوز حضور در این کشور صادر نشده بود.
رضوانی، ادامه داد: رئیس سازمان هواپیمایی کشور تلاش بسیاری کرد تا توانستیم بعد از 12 ساعت مجوز ازبکستان را بگیریم. شناگران را به استراحتگاهی بردیم تا با پرواز بعدی به ازبکستان اعزام شویم؛ اما بعد از حضور در فرودگاه مجدداً مجوز صادر نشد.
برنامه "یک نفس تازه" به تهیه کنندگی فتانه سوزنده، کاری از گروه فرهنگ و تفریحات است که هر روز صبح ازساعت 06:00 تا 06:55 به مدت 55 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها