جلسه هماهنگی استقبال از مهر با حضور شهردار تهران و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و در پی آن تصمیم به ورود 150 خودروی استاندارد برای سرویس مدارس و همچنین توزیع دو میلیارد و 500 میلیون تومان بن بازباران گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۹۲

به گزارش تسنیم، در ابتدای جلسه هماهنگی استقبال از مهر، محمد بطحایی‌‌ با تاکید بر ضرورت ارتباط مدرسه با جامعه افزود: با حضور آقای نجفی به عنوان شهردار تهران امیدوار هستم که بتوانیم نوع ارتباط آموزش و پرورش را به گونه‌ای پیش ببریم که دانش‌آموزان آموزش‌های شهروندی را به خوبی فرابگیرند. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، بیان کرد: اقدامات مربوط به آغاز مهر می‌تواند این پیام را دهد که تعلیم و تربیت بچه‌ها مهم است و از این منظر تبلیغات محیطی و بصری کمک شایانی به انتقال این مفاهیم به جامعه می‌کند. البته ما آمادگی داریم تا با کمک شهرداری تهران پیام‌ها را از حیث محتوا کمی غنی‌تر کنیم.

‌مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استقبال از مهر همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، بیان کرد: مصوبه‌ای در سال 89 تدوین شد که براساس آن شهرداری تهران تلاش کرد از مدارس شهر تهران حمایت کند. در این راستا، 33 میلیارد تومان اعتبار که 40 درصد آن عمرانی، 20 درصد تجهیزی و 40 درصد برنامه‌ریزی است، برای بهسازی و حمایت از مدارس در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها