سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطعا بازی سختی پیش‌رو داریم، اما می‌خواهیم مقابل سوریه بازی محکمی را انجام دهیم و با تاریخ سازی، کارمان را تمام کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۶

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با سورریه افزود: آنها حریف قابل احترامی هستند. در ابتدای بازی‌های مقدماتی، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد سوریه کاندیدای صعود به جام جهانی باشد. آنها در حالی به آخرین بازی مقدماتی خود پای می‌گذارند که امیدهایشان اندازه کره‌جنوبی و ازبکستان است. در 9 بازی گذشته به تک‌تک رقبا احترام گذاشتیم و برای سوریه هم در آخرین بازیمان به همان اندازه، احترام قائلیم.

کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: می‌خواهیم تاریخ‌ساز باشیم و با 24 امتیاز کارمان را به پایان برسانیم. کاملا آماده و هوشیار هستیم. تمام بازی‌هایی که ما از این به بعد خواهیم داشت حکم یک بازی برای جام‌جهانی را دارد. کارلوس کی‌روش درباره سورپرایزی که برای بازی امروز در نظر گرفته است، افزود: شگفتی که برای این بازی از بازیکنانم خواستم این است که سعی کنیم تیم بهتر باشیم و هم در دفاع و هم در خط حمله. ما نباید پیشرفت در بازی امروز را از دست دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: باید بگویم این تصور که تیم‌هایی نظیر بحرین، امارات و قطر با روحیه‌ای ناجوانمردانه بازی کنند، وجود ندارد. آنها با روحیه ورزشی همیشه بازی کرده اند و این هدفی نیست که دنبالش باشند. وظیفه فوتبال این است که صحبت‌های واهی را مطرح نکنیم. من بازی اخیر پرسپولیس مقابل الاهلی را دیدم. هر دو تیم کاملا با روحیه جوانمردانه بازی کردند. تاکید می‌کنم تفکرات اینچنینی را پرورش ندهیم و به نژاد و رنگ پوست افراد اهمیت دهیم. امروز همه تلاش می‌کنیم تا مردانه بازی کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که علاقه‌مند است با چه تیم‌هایی در جام‌جهانی همگروه شویم، افزود: فرقی ندارد با کدام تیم‌ها همگروه شویم. تمام تیم‌ها در جام جهانی برایمان سخت خواهد بود. تمام تیم‌ها از بعد تئوری در این قرعه‌کشی، با ایران همگروه شوند از ما بهتر خواهند بود. مثلا نیجریه را می‌گویم که 23 بازیکن لژیونر دارد. اروگوئه را هم مثال می‌زنم که بهترین‌ها را در اختیار دارد. تنها پیام من برای مسئولان فوتبال این است که تنها راه موفقیتمان در جام جهانی این است که برنامه آماده‌سازی قوی داشته باشیم. اگر بتوانیم برنامه آماده‌سازی خوب و قوی را آماده کنیم. من با پسرانم که بازیکنان تیم ملی هستند، می‌توانیم به بهترین برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها