ملی‌پوش کشتی، عصا را کنار گذاشت

رحیمی: تیم ملی ارث پدرم نیست

حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو از مراحل درمانی پایش راضی است. او می‌گوید پایش خیلی بهتر شده و چند روزی است عصا را کنار گذاشته است. با این حال رحیمی به خاطر ترسی که در زمان راه رفتن دارد، هنوز کمی لنگ می‌زند. او می‌گوید: آب درمانی و فیزیوتراپی می‌کنم و تمرینات سبکی هم انجام می‌دهم. از دو سه ماه دیگر، تمرینات سنگینم را شروع می‌کنم و دو سه ماه بعد هم روی تشک می‌روم.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۷۵

رحیمی که بعد از المپیک به دلیل نشان برنز رقابت‌ها پاداش دریافت کرد درباره این که قرار است به حسن یزدانی بعد از قهرمانی او در رقابت‌های جهانی 30 سکه پاداش بدهند، می‌گوید: وقتی در المپیک مدال گرفتم، هفت ماه بعد 120 سکه به من دادند که با سکه‌های دیگر حدود 150 عدد شد. خدا را شاهد می‌گیرم وقتی حساب کردم خرج خودم در سال المپیک از سکه‌ها بیشتر شده بود. هم پروتئین و مواد غذایی و هم داروهایی که استفاده می‌کردم و چکاپ‌هایی که انجام می‌دادم یا لوازم ورزشی‌ای که نیاز داشتم کلی هزینه روی دستم گذاشته بود. رسید همه آنها را دارم. حالا هم حسن یزدانی مدال گرفته و دل مردم را شاد کرده است، خب به این بچه برسید. او در نهایت چند سال دیگر می‌تواند کشتی بگیرد و بعد هم خداحافظی می‌کند.

رحیمی در واکنش به صحبت محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که گفته نفراتی مثل او و کمیل قاسمی به تیم ملی برمی گردند، می‌گوید: تا وقتی بتوانم در خدمت تیم ملی هستم. انتخابی برایم بگذارند می‌گیرم و اگر کنارم هم بگذارند، حرفی نمی‌زنم. تیم ملی که ارث پدرم نیست. ما فقط دوست داریم به مردم لبخند هدیه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها