ادامه دعوای جیوگانیک با فرزام در تایلند

دودستگی در تیم دختران رویینگ‌سوار

رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا برای پاروزنان ایرانی شرکت‌کننده در مسابقه‌های تایلند بدون حاشیه دنبال نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۷۰

زمانی که در اردوهای آمادگی در ایران بین جیوگانیک، سرمربی رومانیایی تیم‌های ملی رویینگ و افشین فرزام، مربی تیم ملی رویینگ بانوان اختلاف نظر پیش آمد و فرزام از سمتش استعفا کرد، اختلافات بین این دو آغاز شد.

در این میان نازنین ملایی یکی از رویینگ سواران تیم ملی هم در حمایت از فرزام از حضور در تمرینات تیم ملی خودداری و به صورت جداگانه تمریناتش را زیرنظر فرزام و در تهران پیگیری کرد آن هم در شرایطی که پاروزنان دیگر تیم‌های ملی رویینگ در ابهر و در شرایط نامناسب اردویی تمرین می‌کردند.حدود دو ماه پیش، در جلسه جیوگانیک با رئیس فدراسیون قایقرانی، امینی بصراحت اعلام کرد ملایی بدون تست ورودی، به رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد.

میزان نوشت، با وجود این‌که ملایی در تمرینات تیم ملی حاضر نشده بود، اما سرمربی رومانیایی تاریخی را برای انجام تست فنی از ملایی تعیین کرد که دختر قایق سوار زیر بار این تست نرفت.

رئیس کمیته رویینگ که از حامیان جیوگانیک به شمار می‌رود، از این مربی خواست تحت هیچ شرایطی ملایی را در ترکیب تیم ملی قرار ندهد. در آن زمان استدلال جیوگانیک این بود که ملایی از طریق رئیس فدراسیون به تیم ملی تحمیل خواهد شد که در نهایت این اتفاق رخ داد. از طرف دیگر مساله‌ای که کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند اعزام افشین فرزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بود تا به عنوان مربی اختصاصی ملایی در این مسابقات حاضر شود. اتفاقی که عصبانیت شدید جیوگانیک را در پی داشت و دعوای این دو را به تایلند منتقل کرد. با این که تمام اختیارات تیم‌های ملی رویینگ به جیوگانیک سپرده شده بود و فرزام هم پیش از این از همکاری با این مربی طفره رفته بود، اما به یکباره فرزام به عنوان مربی اختصاصی ملایی به تیم ملی اضافه شد.

امینی در جلسه‌ای که با جیوگا داشت عنوان کرد تمام ملی‌پوشان به جز یک نفر با انتخاب این مربی به تایلند می‌روند و تنها ملایی با نظر فدراسیون به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهد شد. این تصمیم روی روحیه برخی رویینگ‌سواران که در اردوها حضور داشتند، تاثیر منفی گذاشت. از طرفی سبب شد صادقی، رئیس کمیته رویینگ قهر کند. شنیده می‌شود جیوگانیک که با هزینه‌ای گزاف به ایران آمده است، این روزها به دلیل دخالت‌های آشکار در کارش، تحت‌فشار روحی و عصبی قرار گرفته و احتمال کناره‌گیری وی از قایقرانی ایران زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها