با رسیدن نیروهای ارتش و مقاومت به دروازه‌های شهر صورت گرفت

محاصره 3 ساله دیرالزور درهم شکست

منابع محلی خبر دادند شهر مهم و استراتژیک دیرالزور پس از سه سال محاصره داعش با ورود نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت از محاصره خارج شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۲۸

به گزارش خبرگزاری‌ها، این منابع محلی در استان دیرالزور از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به نزدیکی تیپ 137 خبر می‌دهند. در صورت تثبیت وضعیت نیروها در این محور، عملا محاصره سه سال و یک ماهه و 20 روزه شهر دیرالزور (مرکز استان) شکسته شده است.

همزمان با نزدیکی شکسته شدن محاصره چند ساله بسیاری از مردم شهر به خیابان ریخته و همزمان با اظهار شادمانی منتظر رسیدن اولین نیروهای ارتش هستند.

استاندار دیرالزور در گفت‌وگو با تلویزیون سوریه گفت: مردم در شهر منتظر رسیدن نیروهای ارتش هستند. بزودی پیروزی را در شهر جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: داعش دچار نوعی آشفتگی شده و تمرکز روحی خود را از دست داده است.

این خبر حاکی است نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی یگان‌های موشکی، جنگنده‌های سوری و روس توانستند مواضع خود را در حومه میادین نفتی «القصیبه، الخراطه، طار طریفاوی و قصر طریفاوی» به طور کامل تثبیت کنند. نیروهای سوری و مقاومت در ادامه، عملیات را از محور شمال غرب به سمت شهر دیرالزور ادامه دادند و با حملات گسترده علیه مواضع تروریست‌های داعش، موفق شدند خود را به ورودی میدان فتی «الزراعه» در غرب شهر دیرالزور (حومه غرب پایگاه تیپ 137 ارتش) برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها