شکستگی خط 1000 میلی متری فولادی انتقال آب تهران - اسلامشهر با تلاش اکیپ امداد و حوادث آبفای جنوب غربی ترمیم و بازسازی شد .
کد خبر: ۱۰۶۹۲۶۶

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران ابوالفضل صدرائیه مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : پیرو گزارش ارسالی از سامانه 122 مبنی بر حادثه بر روی خط انتقال آب 1000 میلی متری تهران - اسلامشهر بلافاصله نسبت به اعزام اکیپ های امداد و حوادث و مدیریت بحران اقدام بعمل آمد. وی همچنین اظهار داشت : علت این حادثه سوانداژ حریم خطوط راه آهن توسط شرکت توسعه ریل آهن بوده است .

مدیرعامل این شرکت در ادامه گفت: جنس این لوله 1000 میلی متری فولادی و محل حادثه 4.5 متری از سطح زمین بوده است که همکاری و تلاش کلیه همکاران منجر به ترمیم و بازسازی لوله مذکور بدون قطع آب و یا افت فشار در سطح اسلامشهر گردید . ابوالفضل صدرائیه در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه بخش گسترده ای از آبرسانی به اسلامشهر از طریق این خط انتقال انجام می گیرد به همین خاطر به صورت شبانه روزی توسط اکیپ های امداد و حوادث و تامین آب شرکت مورد پالایش قرار گرفته تا از لحاظ کمی و کیفی مشترکین محترم در طول شبانه روز دچار قطعی و افت فشار آب نشده و استمرار ارائه خدمات سبب رضایت کامل در سطح منطقه گردد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها