رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد:

مرگ بیمار کرونایی هنگام فرار از بیمارستان

زن سالخورده زمانی که برای عمل جراحی پا به یکی از بیمارستان‌های تهران رفته بود، سرنوشت تلخی برایش رقم خورد و فوت کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۲۸
مرگ بیمار سالخورده به خاطر نبود دستگاه اکسیژن! +عکس

به گزارش جام‌جم، دیروز خواهر و برادری با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از کادر درمانی یکی از بیمارستان‌های پایتخت به خاطر نقش داشتن در مرگ مادر سالخورده‌شان شکایت کردند.

زن جوان به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: زمستان سال گذشته مادرم به دلیل شکستگی ران پای چپش در یکی از بیمارستان ‌های کرج تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پزشک معالج اشتباهی پای راست او را عمل کرد. از آن پزشک شکایت کردم و پرونده او در دادسرا مفتوح است.

وی افزود: 24 تیر امسال او به تهران آمد و چون طبق نظر پزشکان بدن او دچار عفونت نشده بود، دوباره پایش را عمل کردند. وضع جسمانی او خوب بود و حتی پزشک معالج اعلام کرد بعداز آن که حالش بهتر شد، می‌‌تواند مرخص شود و به خانه برود. مدام در اتاقی که بستری بود به او سر می‌زدم و جویای حالش بودم.

شاکی ادامه داد: پرستاران اما به وضع مادر بیمارم بدرستی رسیدگی نمی‌کردند که همین باعث شد به پزشک معالج او بگوییم که وی به پرستاران تذکر داد بیشتر مراقب باشند. ساعت 10 صبح 27 مرداد امسال نزد مادر 76 ساله‌ام رفتم، متوجه شدم دستگاه اکسیژن به او وصل نیست و حالش بد است. سراغ پرستاران رفتم و کمک خواستم که آنها مدعی بودند کپسول اکسیژن نیاز به تعمیر دارد و باید منتظر باشیم تا دستگاه تعمیر شود.

وی گفت: چند بار به اتاق مادرم رفتم و مادرم بسختی نفس می‌کشید. وجدان پرستارها انگار یخ زده بود و توجهی نمی‌کردند. با پزشک معالج مادرم تماس گرفتم که به بیمارستان آمد و با دستور وی مادرم را به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل کردند اما دیگر دیر شده بود و بعد از چند ساعت فوت کرد. ما از کادر درمانی شکایت داریم، چون آنها باعث مرگ مادرم شدند.

با شکایت این زن و برادرش، تحقیقات برای مشخص شدن مرگ مشکوک بیمار سالخورده آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها