آب معدنی 300 میلی لیتری کوه‌های آلپ فرانسه با بسته‌بندی به صورت افشانه (اسپری) به قیمت 70 هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۵۰

به گزارش تسنیم، از فروردین امسال توزیع دو برند آب‌معدنی و آشامیدنی فرانسوی با قیمت‌های7000 تا 40هزارتومانی در بازار آغاز شده و دبیر انجمن موردنظر فروش این محصولات را غیرقانونی و قاچاق دانسته است.

در روزهای اخیر برند دیگری از آب‌معدنی به‌صورت افشانه (اسپری) در مکان‌های لوکس به فروش می‌رسد و برای آن بازاریابی می‌شود.

یکی از مکان‌هایی که برای تبلیغ و فروش این محصول در تهران اقدام می‌شود مجموعه ورزشی انقلاب است که فروشنده یا نمایندگی احتمالی این برند در کنار مسیر پیاده‌روی ورزشکاران، اقدام به فروش می‌کند.

فروشنده این محصول به خبرنگار تسنیم می‌گوید: این آب از کوه‌های آلپ فرانسه به ایران آمده است تا پوست شما هنگام ورزش شاداب بماند و طراوت خود را حفظ کرده وچروک نشود.

وی درباره چگونگی این امر می‌افزاید: فقط کافی است این محصول ارزشمند را روی پوست خود اسپری کنید تا رطوبت پوست شما حفظ شود.

وی در پاسخ به این که مگر آب‌لوله‌کشی خودمان نمی‌تواند رطوبت پوست را تامین کند، با ناراحتی جواب می‌دهد: «این آب از فرانسه آمده و خارجی است.»

در تبلیغ اسپری آب فرانسوی عنوان ضد حساسیت قیدشده و در کمال ناباوری به قیمت 70 هزار تومان برای هر 300میلی‌لیتر فروخته می‌شود، هرچند این چندمیلی لیتر آب، در مکان‌های دیگر به قیمت 40 تا 50 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها