مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: زیتون شور شیشه‌ای با علامت sunday فاقد علامت استاندارد بوده و علامت استاندارد درج شده روی آن جعلی است.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۴۶

محمد رحیم بهره‌مند افزود: در بازدید کارشناسان این اداره کل از مراکز عرضه استان، زیتون شور شیشه‌ای با علامت تجاری Sunday به نشانی کیلومتر 2جاده جهرم، شیراز با علامت استاندارد و کد ده‌رقمی 8341889921 مشاهده شد که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد این مارک مربوط به محصول آب معدنی تولید شده در استان دیگری است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: با تلاش کارشناسان استاندارد، این محصول در فروشگاه‌هایی که پیش از آن مورد بازرسی قرار گرفته و اخطارهای لازم به آنها داده شده بود، جمع‌آوری شد، ولی با توجه به عرضه آن در سطح وسیعی از شهر بوشهر، در صورت مشاهده در سطح بازار، نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌شود.

بهره‌مند با اشاره به اجرای طرح طاها در سطح کشور، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، کالاهای فاقد علامت استاندارد کمتر در بازار مشاهده می‌شود، ولی متاسفانه برخی واحدهای سودجو اقدام به درج علامت استاندارد و کد جعلی روی محصولات می‌کنند.

وی تاکید کرد: تمام مصرف‌کنندگان هنگام خرید به علامت استاندارد و کد ده رقمی درج شده روی محصول توجه و از صحت علامت استاندارد با ارسال کد مربوط به سامانه 10001517 اطمینان حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها