سریال گیله‌وا که در کیاشهر گیلان در حال ضبط است، در روزهای اخیر از نیمه گذشت و براساس پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد در ماه آینده کار فیلمبرداری این سریال به پایان برسد و وارد مرحله تدوین شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۹۴

به گزارش روابط عمومی سریال، روز جمعه گذشته بهروز شعیبی نیز مقابل دوربین قرار گرفت و به نخستین نقش‌آفرینی‌های خود در این سریال پرداخت. این بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون در این سریال نقش میرزا کوچک‌خان جنگلی را ایفا خواهد کرد.

این در حالی است که بازیگران دیگری چون حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق نیز تاکنون در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

گفتنی است، گرچه بهروز شعیبی در سریال گیله‌وا نقش میرزاکوچک‌خان را بازی خواهد کرد، اما موضوع داستان این سریال تشریح زندگی این قهرمان ملی نیست. گیله‌وا در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و بخصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

سریال گیله‌وا از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان است که پس از پشت‌سر گذاشتن مراحل فیلمبرداری و تدوین، در ماه‌های آینده از سیمای ملی روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها