بهنام برزای، وینگر راست سابق استقلال، قصد دارد قرارداد تازه‌ای با سوئد امضا کند. او فصل را با استقلال بد تمام کرد، سپس قراردادش تمدید نشد و به فکر این افتاد که به باشگاه جدیدی برود. او از همان روز اول تلاش کرد بتواند به اروپا برود و در این بین نیم نگاهی هم به پیشنهادهای داخلی داشت. برزای با ذوب‌آهن، سایپا و صنعت نفت مذاکراتی داشت و مخصوصا در روزهایی که با اروپایی‌ها به بن‌بست خورد، به صنعت خیلی نزدیک‌تر شده بود. مشکل بهنام برای انتقال به اروپا، پول بود و ظاهرا این مشکل حالا تا حدودی حل شده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۲۹

بهنام در این باره به جام ورزشی می‌گوید: «اولین پیشنهاد مالی که شد، واقعا تعجب کردم. قیمت خیلی خیلی پایین‌تر از چیزی بود که تصور می‌کردم.» وقتی از او می‌پرسیم زیر 40، 50 هزار دلار برای یک فصل، با مکثی کوتاه می‌گوید: «بله در همین حدودها. ولی با چانه‌زنی، امیدوارم این مانع رفع شود.»

برزای دیروز تصویری از خود در سوئد منتشر کرد، اما توضیحی درباره‌اش ننوشت. اتفاقا بعضی بازیکنان استقلال برای او کامنت‌های محبت‌آمیزی پای این پست گذاشتند، اما منابع خبری می‌گویند هدف او از سفر به سوئد، مذاکره با باشگاه کالمار است. این مذاکرات مشخص می‌کند وینگر راست سابق استقلال، در نهایت به سوئد می‌رود یا نه، اما در هر صورت پولی که او در اروپا خواهد گرفت، به مراتب خیلی کمتر از پولی است که در ایران می‌تواند بگیرد. برزای در این باره می‌گوید: «هدف اصلی‌ام حضور در تیم ملی است و امیدوارم بتوانم با حضور در اروپا شانس آن را داشته باشم. می‌دانم کی‌روش به بازیکنانی که در اروپا هستند، نگاه ویژه‌ای دارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها