فصل پاییز مصادف شده با ماه‌های پایانی سال میلادی و همین دلیل خوبی برای بسیاری از شرکت‌هاست تا گوشی‌های پرچمدار خود را در این بازه زمانی معرفی کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۰۰

هفته پیش سامسونگ، گلکسی اس 8 را معرفی کرد که 24 شهریور روانه بازار بین‌المللی می‌شود. گوشی جدید اپل نیز 15 شهریور معرفی و 24 شهریور وارد بازار می‌شود.

نمایشگاه IFA 2017 نیز به عنوان مهم‌ترین رویدادهای فناوری در آلمان در حال برگزاری است. در این نمایشگاه نیز گوشی‌های زیادی معرفی شده‌اند. به‌عنوان مثال ال‌جی، گوشی ال‌جی وی 30 خود را به نمایشگاه آورده که پاییز می‌توان آن را در تمام بازارهای دنیا پیدا کرد. سونی اکسپریا اکس زد وان نیز در این نمایشگاه معرفی شده و بزودی وارد بازار می‌شود. از طرف دیگر باید منتظر موتوایکس 4، گوگل پیکسل 2، پیکسل اکس ال 2 و هواوی میت 10 نیز در مهر ماه باشیم. گزارش تحلیلی ما از نمایشگاه ایفا 2017 را می‌توانید هفته آینده در کلیک بخوانید.

پیش‌فروش «اکس باکس وان اکس» رکورد زد

کنسول اکس باکس وان اکس که نسخه به‌روز شده کنسول بازی قبلی مایکروسافت است، توانسته توجه گیمرها را به خود جلب کند و فقط چند روز پس از شروع پیش‌فروش به صدر جدول فروش برسد.

باب پازون، معاون ارشد بازاریابی فروشگاه گیم‌استاپ بدون اشاره به تعداد کنسول‌های پیش‌فروش شده
در این‌باره گفته: «سرعت فروشی که ما در موجودی اولیه خود از این کنسول داشتیم، بسیار فراتر از انتظارات و آن چیزی بود که پیش از این در مورد اکس‌باکس‌وان تجربه کرده بودیم.»

این کنسول قرار است از 16 آبان به‌صورت رسمی وارد بازارهای جهانی شود. باید ببینیم آیا فروش نهایی این کنسول نیز رکوردشکن خواهد بود یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها