عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از افتتاح و بهره برداری پروژه های رو بنایی و زیر بنایی شهر جدید هشتگرد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۷۷

به گزارش جام جم،دکتر شیرزاد یزدانی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: برای بهره برداری از این پروژه ها در حدود مبلغ 1063 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: از این مبلغ 974 میلیارد ریال بابت 1838 واحد مسکن مهر و 89 میلیارد ریال بابت پروژه های روبنایی از قبیل مدرسه 12 کلاسه، مسجد، کلانتری و زمین های ورزشی هزینه شده است.

یزدانی با بیان اینکه شرکت عمران شهرجدید هشتگرد رسالت خود را بر ایجاد شهری سرزنده و دارای اقتصادی پویا در اجتماعی با نشاط و مشارکت جو و در محیطی سالم و شایسته زندگی امروزی می داند، گفت: در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد و دست همه سرمایه گذاران و علاقه مندان به توسعه شهرجدید هشتگرد و همه مردم شهر را برای مشارکت در توسعه کیفی زیستگاه مشترک خود می فشاریم.

وی ادامه داد: ورود شهر جدید هشتگرد به بازار سرمایه در فرابورس برای تامین مالی و راه اندازی مراکز خدمات شهری با مشارکت گسترده مالی مردم از دیگر برنامه های دردست اقدام برای گسترش خدمات عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی در شهر جدید هشتگرد است که در نیمه دوم سال جاری با جدیت تمام در سرلوحه تلاش ها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها