وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد:

صادرات تجهیزات نظامی در راستای ایجاد امنیت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در دوره گذشته حمایت‌های ایران از جبهه مقاومت در قالب کمک‌های مستشاری انجام می‌شد که در دوره بعد هم استمرار خواهد داشت هرچند که توان ما گسترده است اما در همین محدوده عمل خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱۱
صادرات تجهیزات نظامی در راستای ایجاد امنیت

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ امیر حاتمی در گفت‌وگو با خبر صداوسیما اظهار داشت: ما با همه کشورهای منطقه، همسایه و کشورهای اسلامی تعامل داریم و این تعامل را توسعه خواهیم داد. چنانکه مقام معظم رهبری در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری به توسعه روابط و تعاملات تأکید داشتند.

وی افزود: در منطقه‌ای که مسئله اصلی آن بی ثباتی و ناامنی است قطعاً دیپلماسی دفاعی کمک می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص حمایت از جبهه مقاومت گفت: ملت ایران به عنوان الگوی مقاومت در دوره دفاع مقدس و دوره های بعدی است و امروز هم پشتیبان نیروهای مقاومت است چون خودمان یک نمونه از مقاومت هستیم و دشمنان از این الگو شدن هراس دارند.

وی تأکید کرد: ما به دنبال حق طلبی و حق جویی هستیم و از همه ملت هایی که به دنبال حق طلبی و حق جویی هستند حمایت می‌کنیم.

حاتمی ادامه داد: در دوره گذشته حمایت های ایران در قالب کمک های مستشاری انجام می‌شد که دوره بعد هم استمرار خواهد داشت هرچند که توان ما گسترده است اما در همین محدوده عمل خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی درباره برنامه وزارت دفاع برای توسعه صنایع دفاعی گفت: ما به لطف خدا تمامی نیازهای نیروهای مسلح را در همه حوزه‌های موشکی، هوایی، دریایی، پدافند و رزم زمینی تولید می‌کنیم.

وی تأکید کرد: هدف اصلی ما قطع وابستگی، پشتیبانی و تأمین نیازهای نیروهای مسلح است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: از آنجایی که می دانیم بسیاری از بی ثباتی ها در منطقه و جایی اتفاق می افتد که کشوری و بخصوص کشورهای مستقل با ضعف روبرو باشند، از موضوع صادرات استفاده می کنیم که هدف ما با هدف کشورهای استکباری متفاوت است چون آنها به درگیری ها دامن می زنند اما ما برای تأمین امنیت در منطقه تلاش می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها