نامه بشار اسد به رهبر معظم انقلاب:

مردم ایران را در پیروزی دیرالزور شریک می‌دانیم

در دیدار بشار اسد و جابری انصاری مطرح شد

تاکید ایران و سوریه بر حفظ هوشیاری در مبارزه با تروریسم

در دیدار رئیس جمهور سوریه با معاون عربی-آفریقایی وزارت امور خارجه، دو طرف بر ضرورت حفظ هوشیاری و هماهنگی سوریه و ایران در مرحله فعلی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۶۲
تاکید ایران و سوریه بر حفظ هوشیاری در مبارزه با تروریسم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه، که جهت گفتگو با مقامات سوریه پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه و روند مذاکرات بین المللی صلح سوریه وارد دمشق شده است، با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

حسین جابری انصاری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با طرفهای مختلف منطقه ای و بین المللی در ارتباط با سوریه، و با اشاره به سرعت حوادث و تحولات بر ضرورت رایزنی مستمر و نزدیک میان طرفین تاکید کرد.

رییس جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایتهای ملت، دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم، بر ضرورت حفظ هوشیاری و هماهنگی سوریه و ایران در مرحله فعلی تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف با مرور آخرین تحولات میدانی و سیاسی، درباره افق های پیش رو در زمینه حل بحران سوریه به ویژه در چارچوب روند آستانه گفتگو و تبادل نظر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها