اتفاقی جالب در فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت

ناگفته ای از جان اسنو در روز انتخاب ترامپ

پایگاه خبری «ورایتی» گفت وگویی با «لیام کانینگهام» بازیگر شخصیت «سر داوس» در سریال بازی تاج و تخت انجام داده است که این بازیگر ناگفته جالبی از قهرمان سریال (جان اسنو) و رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ را روایت کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۵۵
ناگفته ای از جان اسنو در روز انتخاب ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین، کانینگهام در این گفت و گو بیان کرده است: شخصیت جان اسنو به آرامی در حال از هم گسیختن است و کلافگی در وجودش موج می زند. اگر به دقت به ماجرای سریال نگاه کنید می بینید که سرداوس همواره در گوش «جان اسنو» زمزمه می کند که «کاش آن حرف را نمی زدی».

اما کدام حرف؟ بازیگر «سرداوس» توضیح داد: سکانسی که جان اسنو درباره دروغ گفتن و تاثیری که بر روابط می گذارد را زمانی فیلمبرداری کردیم که «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد. صبح روز فیلمبرداری آراء انتخابات را متوجه شدیم. سکانس مذکور را قبلاً تمرین کرده بودیم ولی در برداشت نهایی دیالوگ هایی که جان اسنو می گفت و درباره دروغ گویی بود، برای همگی تازگی داشت. جان اسنو یک شخصیت فروتن و وفادار است و در عین حال تمایلی برای کسب قدرت بیشتر هم ندارد. او جزو آن دسته شخصیت هایی نیست که سودای ریاست بر عده خاصی را به هر قیمتی داشته باشد.

این گفت و گو در حالی منتشر شده است و تعریضی به دونالد ترامپ دارد که جالب است بدانید باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه سریال گیم آو ترونز بود و حتی یک بار به طور رسمی از تهیه کنندگان این مجموعه خواسته بود تا اپیزودهای فصل ششم را زودتر از پخش عمومی به کاخ سفید بفرستند تا او تماشا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها