یک شرکت دانش بنیان تازه تأسیس در آمریکا در ازای دریافت 8 هزار دلار، خون تازه و جوان به افراد بالای 35 سال تزریق می کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۰۰
8 هزار دلار بده، اکسیر جوانی بگیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیواطلس، انتقال خون جوان از افراد جوان به افرادی که سن و سالی داشته و وارد دوران میانسالی شده اند پیشتر در فیلمهای علمی و تخیلی مطرح شده بود و از آن به عنوان شیوه ای منحصربفرد برای جوانگرایی یاد می شد اما حالا این فرآیند به طور رسمی وارد دنیای علم و فناوری شده و به شکل یک ایده تجاری ارایه می شود.

شرکت Ambrosia که تنها یک سال از تأسیس آن می گذرد در سانفرانسیسکو واقع شده و قصد دارد از طریق انتقال خون جوان به افراد مسن تر، اقدام به درآمدزایی کند.

ایده انتقال خون جوان به افراد مسن چیز چندان جدیدی نیست. پیشتر و از قرن 16 میلادی یک شیمی دان آلمانی به نام آندرس لیباووس این ایده را مطرح کرده بود. او عقیده داشت با این کار انرژی و توان قابل توجه یک انسان جوان به فرد دیگری که سن و سالی از او گذشته منتقل می شود.

با این حال تا وقتی که انواع گروههای خونی در قرن بیستم شناسایی شد چنین انتقالی با عواقب مرگباری همراه می شد. در دهه بیست قرن گذشته یک محقق روس به نام الکساندر بوگدانوف اقدام به چنین کاری کرد و مدعی شد پس از این انتقال، انرژی بیشتری پیدا کرده است. او از بهبود بینایی خود خبر داد و جالب اینکه مدعی بود روند ریزش موهایش متوقف شده است.

حالا اما در عصر حاضر شرکت Ambrosia وارد عمل شده و پس از انجام مطالعات دقیق، روند انتقال خون جوان به سایر افراد را به صورت یک ایده تجاری عرضه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها