روز گذشته، مراسم تودیع محمدرضا نعمت‌زاده و معارفه محمد شریعتمداری وزرای سابق و کنونی صنعت، معدن و تجارت با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۹۹

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری در این مراسم گفت: این جلسه برای تقدیر و تشکر از پیر دیر صنعت ایران است که نه تنها در چهار سال گذشته، بلکه برای تمام خدمات ایشان از سال‌های گذشته تاکنون است، گرچه نمی‌توانیم با این مراسم قدردان زحمات وافر وی باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: من فرد خوش‌شانسی هستم که وزارتخانه‌ای را تحویل گرفته‌ام که با خدمات نعمت‌زاده قطار توسعه صنعتی کشور در ریل خودش قرار دارد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور هم در مراسم تودیع و معارفه وزرای قبلی و جدید صنعت، معدن و تجارت گفت: نعمت‌زاده افتخارات زیادی برای کشوررقم زده و شخصیت دوست‌داشتنی است. با همه بداخلاقی‌هایی که نعمت‌زاده دارد به این شکل کار خود را پیش می‌برد و همه از وی حساب می‌برند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که بنده این حرف را خیلی قبول ندارم که تولید رکود دارد، اظهار کرد: این جمله خود باعث می‌شود صنعت و اقتصاد کشور کسل شود. به طوری که اگر ده بار به یک فرد بگوییم در رکود هستیم خود منجر به نابودی و شرایط نامناسب آن خواهد شد.

وی عنوان کرد: در سایر کشورها نیز ممکن است در شرایط غیررکودی برخی کارخانه‌ها تعطیل شوند که این امر (تعطیلی کارخانه‌ها) نشان از رکود نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها